×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه ولیعصر(عج): ملت ایران تا نابودی رژیم صهیونسیتی حامی مردم فلسطین است

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روز قدس روز اسلام است و امروز تمامی مسلمانان جهان یکصدا آزادی فلسطین را سر می‌دهند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی نیز همواره در این سالها پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و به غیر از آزادی قدس شریف هیچ خواسته‌ای برای این ملت مظلوم ندارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: بی‌شک قدس شریف به زودی آزاد می‌شود و این آرزوی دیرینه مسلمانان جهان محقق خواهد شد.

وی افزود: ملت خوزستان همزمان با مردم ایران اسلامی امروز در این راهپیمایی باشکوه با مشت‌های گره کرده بار دیگر انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی نشان دادند و بی شک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، پایان عمر این رژیم کودک‌کُش نزدیک است.

نابودی اسرائیل پیش از ۲۵ سال محقق می‌شود 

سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش خوزستان نیز با بیان اینکه روز قدس یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است، گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «تا ۲۵ سال آینده اسرائیل را نخواهیم دید» همان حرکت و پیش بینی امام خمینی (ره) است.

مسعود حمیدی نژاد افزود: مردم کشور ما بخاطر مسئله کرونا ۲ سال منتظر ماندند و امروز دوباره آمدند تا حمایت خود را نه تنها از ملت فلسطین بلکه حمایت از جهان اسلام اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: با حضور فرهنگیان و دانش آموزان و دیگر اقشار مردمی در راهپیمایی روز قدس قبل از ۲۵ سالی که رهبر فرمودند نابودی اسرائیل را خواهیم دید.

مردم ولایتمدار اهواز با حضوری پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.