×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بیمه سلامت خوزستان ۹۰درصد هزینه‌ تعرفه ناباروری را پرداخت می‌کند

دکتر محمدرضا رضایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگوبا خبرنگار ایرنا افزود:هزینه‌های ناباروری در سه مرحله درسال با ارایه مستندات در بخش خسارات متفرقه در اداره بیمه سلامت خوزستان و اداره‌های تابع در شهرستان‌ها قابل پرداخت است.

موسسات غیردولتی طرف قرارداد شامل موسسات درمانی خصوصی ، خیریه ها و بیمارستان های خصوصی است.

وی با بیان اینکه خانم های نابارور زیر۳۵ سال پس از یک سال تلاش برای باروری و خانم های بالای ۳۵ سال پس از ۶ ماه از گذشت ناباروری می‌توانند هزینه انجام شده را از بیمه سلامت مطالبه کنند گفت: هزینه های ناباروری شامل بانوان زیر ۴۵سال خواهد بود.

رضایی افزود: زوج‌های ناباروری که از پارسال برای درمان  هزینه کرده‌اند در صورتی که یک سال از زمان اسناد هزینه شده سپری نشده باشد نیز می‌توانند با ارایه اسناد مثبت ، هزینه خود را از بیمه سلامت دریافت کنند.

وی به زوج‌های نابارور خوزستانی توصیه کرد برای پوشش بهتر هزینه‌ها و کاهش پرداختی شخصی، به موسسه‌های طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت در داخل و خارج خوزستان مراجعه کنند تا تنها با پرداخت فرانشیز ، از خدمات حداکثری بهره‌مند شوند.

اختصاص هفت هزار میلیارد ریال به سازمان بیمه سلامت برای پوشش هزینه ناباروری

سرپرست بیمه سلامت خوزستان از اختصاص هفت هزار میلیارد ریال به سازمان بیمه سلامت ایران برای پوشش هزینه‌های ناباروری درکشور خبر داد.
رضایی گفت: بیمه سلامت خوزستان از دی پارسال تا فروردین امسال در مجموع ۶۸۲ میلیون ریال در قالب ۵۴ پرونده ناباروری در خوزستان پرداخت کرده است.

بیمارستان بزرگ دزفول ، بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز ، بیمارستان آریا ، و مرکز درمانی مهزیار، مراکز ناباروری خوزستان هستند.
یک هزار و ۶۰۰ موسسه درمانی در خوزستان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند و یک هزار و ۲۰۰ موسسه قراردادی با بیمه سلامت ندارند.

سرپرست بیمه سلامت خوزستان از مراکزی که طرف قرارداد با بیمه سلامت نیستند خواست برای خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف ، کاهش پرداختی بیمه شدگان و پرداخت به روز مطالبات با این بیمه قرارداد منعقد کنند.

از مجموع جمعیت ۴.۷ میلیون نفری خوزستان ۲ میلیون و ۱۸۶هزار نفر زیرپوشش بیمه سلامت استان هستند.
کاهش رشد جمعیت کشور در ۲ دهه اخیر نگرانی هایی به وجود آورده است که پیری جمعیت و کاهش نیروی کار جوان در آینده از جمله این نگرانی‌ها است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.