×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
هشدار نارنجی هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع گرد و غبار همرفتی

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به هشدار سطح نارنجی دوم اردیبهشت تداوم تاثیر سامانه بارشی همراه با بالا بودن ضرایب ناپایداری، رگبار باران همراه با رعد و برق، در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید و تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و غبار همرفتی در خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه رگبار و رعد و برق در مناطق شمال، شمال شرق و شرق خوزستان و با توجه به ماهیت فصل بهار به صورت نقطه‌ای در دیگر نقاط استان، و گرد و خاک همرفتی در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکز استان تا اوایل روز پنجشنبه ادامه دارد.

کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان، دوشنبه شب ابتدا ساعت آغاز به کار مدارس ۹ شهرستان خوزستان را با ۲ ساعت تاخیر اعلام کرد، سپس با صدور اطلاعیه‌ای مدارس مقطع ابتدایی ۱۲ شهرستان اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، بهبهان و هندیجان را در نوبت صبح سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ تعطیل کرد.
پدیده گرد و غبار از یکشنبه هفته جاری در برخی شهرستان‌های خوزستان آغاز شد.دیروز ۱۸ شهرستان درگیر پدیده گرد و غبار بودند که در ساعت ۱۳ میزان گرد و غبار در امیدیه به ۳۱ برابر حد مجاز، در ساعت ۱۰ صبح در اهواز به ۲۲ برابر حد مجاز، و در ساعت هشت صبح در خرمشهر و آبادان به ۱۲ برابر حدمجاز رسید.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.