×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
رییس شورای شهر: تحول در اهواز جز با همراهی مردم ممکن نیست

سیاوش محمودی روز سه شنبه در آیین گشایش پارک کوی رمضان افزود: شورای شهر و شهرداری اهواز در تلاش است به وعده هایی که به مردم داده اند، عمل کنند و برگزاری آیین های هفتگی افتتاح طرح های شهرداری در راستای عمل به این وعده هاست.

وی با اشاره به زمان بر بودن طرح ها و کارهای عمرانی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری و تکمیل این طرح ها نیازمند مقدمات و برنامه ریزی های گسترده است به همین دلیل ثمرات اقدامات مدیریت شهری به مرور خود را نشان می دهد.

محمودی افزود: مجموعه مدیریت شهری در حوزه زیرساخت و وضعیت ساختاری که ضرورت شهر اهواز است اقداماتی در این دوره انجام داده است که  نتیجه آن روز به روز نمایان می ‌شود.

وی بازآفرینی اعتماد مردم به مدیریت شهری را از جمله اهداف برگزاری هفتگی افتتاح طرح های شهری دانست و ادامه داد: یکی از مسائل جدی مشارکت مردم در حوزه های مختلف است که در این راستا باید اعتماد بین مدیریت شهری و مردم احیا شود.

رییس شورای شهر اهواز افزود: اهواز با ظرفیت هایی که دارد می تواند یکی از زیباترین شهر ها باشد به همین دلیل تبدیل اهواز به شهری آباد و زیبا به عنوان جهت گیری اصلی این شورا تعیین شده است.

در این آیین بوستان کوی رمضان، بوستان کوی مجاهد، کندروی کوی سیاحی افتتاح و از جاده دسترسی شهرک الهیه خیابان یک کارمندی ۳۰۰ دستگاه بهره بردرای شد. برای بهرده برداری از این طرح ها مبلغی بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.