×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برنامه یرزی برای تولید خودروی برقی برای مدیریت گرمایش کره‌زمین و صرفه‌جویی در مصرف سوخت

جواد قلعه‌تکی‌زاده ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه آیین افتتاح نمایندگی ۲۲۰۶ مجموعه خودرویی نجفی در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه سال‌هاست فقط یک نمایندگی در خوزستان داشتیم، نیاز به افزایش نمایندگی احساس شد و اکنون نمایندگی نجفی می‌تواند ظرفیت خوبی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان در این استان باشد.

وی افزود: با توجه به نیازهای خوزستان و حجم خودرویی در این استان فعالیت این نمایندگی جدید بسیار موثر است چون سیاست کلی ما افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان شرکت کرمان موتور است.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو تصریح کرد: با توجه به شاخص‌های استاندارد هر سال به میزان رضایتمندی مشتری افزوده شده و تأمین قطعات، تسریع در سرویس‌ها و خدمات‌دهی و افزایش دوره گارانتی اقداماتی است که امسال در نظر داریم انجام دهیم؛ همچنین امداد خودرو سرویس در محل به دلیل نیاز مشتریان پیگیری و اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: کرمان موتور سال‌هاست که آزمون و امتحان خود را پس داده و هیچ وقت کیفیت را فدای هیچ چیزی نکردیم.

قلعه‌تکی‌زاده افزود: کرمان موتور بارها در اثر شرایط ناشی از تحریم‌ها دچار ضرر شده در حالی که با برندهای مختلف جهان همکاری داشتیم ولی تحریم‌ها چند بار روند کار را متوقف و اکنون خطوط مختلف تولید در کارخانه بم ساخته شده اما به تولید بهینه نرسیده‌ایم.

وی یادآور شد: با تمام این تفاسیر در حال حاضر برای برندهای لیفان و جک خدمات دهی می‌کنیم و با توجه به اینکه موضوع کرونا سه سال اخیر دنیا را تحت شعاع قرار داده هزینه حمل و نقل بسیار گران و قطعات الکترونیکی چین بسیار محدود تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو بیان کرد: با همه این تفاسیر اکنون رضایتمندی بعضی از خودروهای شرکت تقریبا ۷۰ درصد است و امسال در برنامه خودکفایی خدمات بیشتری وارد ایران شده و قسمت‌های بدنه که حمل و نقل آن سخت‌تر بود را در کشور تولید و به رضایتمندی مشتری توجه ویژه داریم.

وی اظهار کرد: به عنوان تولیدکننده در استان کرمان فعالیت و اکنون خدمات‌دهی خوب است؛ همچنین خدماتی نمایندگی‌هایی که ایجاد می‌شود، حداقل برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و تا ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود که بخشی از آن به عنوان رسالت اجتماعی شرکت انجام می شود.

قلعه‌تکی‌زاده تصریح کرد: در خصوص خودروی برقی و هوای پاک قراردادی با گروه مپنا منعقد شده که خودروهای برقی تولید کنیم؛ این کار به صورت بسیار جدی دنبال شده و امیدوارم که بتوانیم مدیریت گرمایش کره‌زمین و صرفه جویی در مصرف سوخت را داشته باشیم.

وی افزود: اگر خودروی برقی کرمان موتور به بازار بیاید قاعدتاً باید ایستگاه شارژ و زیرساختار فراهم شود و بعد بتوانیم در سطح استان‌ها تولید را آغاز و در شهرهای پرجمعیت راه‌اندازی کنیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.