×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
امکان ثبت صاحبان مشاغل در سامانه ۱۱۸ فراهم شد

رحیم فلاح زاده بیان کرد: برای  کمک به بخش تولید و تسهیل در روند خدمات رسانی به صاحبان مشاغل و صنایع برای ثبت شماره تلفن ثابت و همراه، دارندگان مشاغل می‌توانند با مدارک و مستندات قانونی خود، بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت، جواز کسب با ذکر نام و دارای اعتبار اتحادیه و با مراجعه به امور مشترکان مخابرات محل خود، نسبت به ثبت تلفن خود در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ اقدام کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با شماره گیری تلفن ۳۳۳۳۳۳۳۳ با پیش کد هر استانی به سامانه اطلاعات پاسخگویی ۱۱۸ آن استان وصل شده و خدمات اطلاعات ۱۱۸ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: در ۲ ماه پایانی پارسال مرکز ۱۱۸ مخابرات خوزستان در نوبت شب به ترتیب به استان‌های بوشهر با ۶ هزار، کرمان با ۱۰ هزار و استان هرمزگان با ۶ هزار و ۲۰۰ تماس خدمات رسانی انجام داد. این خدمات رسانی همچنان برای ۲ استان کرمان و بوشهر ادامه دارد که در یک ماه اخیر به ترتیب بالغ بر پنج هزار و سه هزار تماس را جوابگو بوده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: در یک ماه گذشته تعداد تماس‌ها به سامانه ۱۱۸ از طریق تلفن همراه ۳۱۱ هزار و ۱۹۰ مورد، و از تلفن ثابت ۹۳ هزار و ۱۹۰ مورد بوده است.

فلاح زاده  ادامه داد: مشترکان به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره ویروس کرونا، از مراجعه حضوری خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری از دیگر درگاه‌های مخابراتی از قبیل ۹۹۹۰، ۲۰۰۰، ۲۰۲۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۱۰، کد ستاره ۲۰۲۰ مربع (از تلفن همراه)، برنامه همراه من و مخابرات من و… دریافت کنند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.