×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
وزیر ورزش: رییس جمهور برای حل مشکلات خوزستان توجه ویژه‌ای دارد

سید حمید سجادی در نشست بررسی مشکلات ورزش شهرستان ایذه در فرمانداری این شهر عنوان کرد: چالش‌ها، مشکلات و مطالبات در حوزه جوانان و ورزش را از نزدیک لمس کرده ایم و مباحث کلانی در سطح کشور وجود دارد که می‌طلبد ساعت‌ها درباره آنها به صورت تخصصی صحبت شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت استان‌ها در حوزه‌ها و رشته های ورزشی متفاوت است و قابل مقایسه نیست گفت: در واقع هر خطه از کشور خاستگاه یک رشته ورزشی خاص یا یک فعالیت اجتماعی است و باید بر این اساس برنامه‌ریزی‌ها برای حوزه ورزش و جوانان استان‌ها صورت گیرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حوزه فعالیت و اهمیت سازمان‌های مردم‌نهاد در بخش  ورزش و جوانان افزود: سه هزار و ۷۰۰ سمن فعال در حوزه جوانان در کشور وجود دارد که به‌زودی بیش از ۱۰۰ سمن دیگر نیز به آنها اضافه می‌شود.

وی گفت: البته بیش از کمیت، کار کیفی آنها برای ما مهم است، این سمن‌ها در نقاط مختلف کشور در حوزه های متعدد مانند آسیب‌های اجتماعی، ازدواج و کارهای خیریه وارد عمل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ورزش استان را پیش از سفر بررسی کرده و به کمبودها آگاه است ادامه داد: خوشحالیم که مشکلات را از زبان و دیدگاه شما می‌بینیم اما نگران این نباشید که مسائل را به صورت کامل بیان نکردید زیرا مشکلات را می‌دانیم و درصدد رفع آنها هستیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توسعه در ابعاد مختلف ورزش استان‌های کشور امری لازم است که برای آن برنامه داریم ولی توسعه انفجاری نداریم زیرا مشکلات زیاد است و باید به همه آنها به‌صورت اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی شده بپردازیم.

سجادی بیان کرد: مشکلات ورزش و ورزشکاران استان‌ها مانند سالنی که سالها نیمه کاره رها شده را جمع‌آوری کرده و باتشکیل جلسه تخصصی با حضور مدیران کل و مسئولان استان‌ها در تهران دسته‌بندی کرده و با فهرست کردن آن دربازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برحسب منابع برای رفع آن برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: بازهم به خوزستان سفر خواهم کرد و به سایر شهرهایی که در این سفر امکان حضور در آنها میسر نشد خواهیم رفت، ما به صورت ۲۴ ساعته برای حل مشکلات ورزش کشور تلاش خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر خود به شهرستان ایذه از خانه کشتی این شهر بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان که ظهر چهارشنبه از طریق فرودگاه ماهشهر وارد خوزستان شد در سفر ۲ روزه خود به این استان، از پروژه‌های ورزشی ۱۰ شهرستان خوزستان دیدن خواهد کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.