×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بیش از یک سال اختلال در جمع‌آوری پسماندهای اهواز

علی بنی‌عگبه در خصوص رها شدن پسماندها در سطح شهر اهواز اظهار کرد: بیش از یک سال است که در جمع‌آوری، حمل و دفن پسماندها اختلالاتی ایجاد شده است.

وی افزود: در این مدت پیگیری‌های فراوانی انجام و اخطاریه‌هایی صادر شده که در نهایت منجر به شکایت علیه برخی مناطق شهرداری اهوازشده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز گفت: هنوز نتوانسته‌ایم به مرحله جمع‌آوری بهداشتی پسماندها و انتقال به سایت صفیره و دفن بهداشتی زباله برسیم.

بنی‌عگبه افزود: از سال ۹۱ مشکلات فراوانی در دفن زباله در منطقه برومی داشتیم. محدوده‌ای در منطقه صفیره با ۱۲۵ هکتار به عنوان محل دفن و دفع پسماندهای خانگی پیش‌بینی شده و به بهره‌برداری رسیده است اما به دلیل اینکه نتوانسته‌اند به خوبی از این مرکز استفاده کنند، سال گذشته با انفجارها و آتش‌سوزی‌های فراوانی در سلول‌های دفن زباله مواجه شدیم.

وی بیان کرد: اخیرا سلول دوم این سایت که با مشکلاتی مواجه شده بود، آماده شده و ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفته داشته است و قرار بود در پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد اما هنوز این امر محقق نشده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بحث این است که زباله‌ها به درستی از سطح شهر جمع‌آوری نمی‌شوند. از شهرداری می‌خواهیم زباله‌ها به درستی از سطح شهر جمع‌آوری شوند و از انتقال زباله به مناطقی غیر از صفیره امتناع کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.