×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وزیر ورزش: مدیریت بهره برداری از اماکن ورزشی کشور نیاز به بازنگری دارد

سیدحمید سجادی در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف ما بر این است که از نزدیک شرایط طرح های نیمه تمام شهرستان ها را ببینیم.

وی در خصوص زمین چمن مرادآباد مسجدسلیمان بیان کرد: این زمین چمن ظاهرا چهار، پنج سال به حال خود رها شده و به بهره برداری نرسیده که اصلا خوب نیست زیرا از مدار خارج شده و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از این نوع تفکرات اشتباه در ورزش کشور بسیار وجود دارد گفت: متاسفانه طرح هایی وسط راه به دلیل تغییرات، عدم برنامه ریزی مناسب و کم توجهی از اولویت خارج شده اند لذا بخشی از اهداف سفر ما این است که نحوه کاربری ها را بدانیم و بفهمیم چگونه از بیت المال استفاده می شود.

وی افزود: باید با مدیران کل استان ها از جمله خوزستان جلسات مختلفی برگزار شود و پس از مشورت گرفتن از آنها و با اجازه استاندار در خصوص تغییر کاربری ها، استفاده از اماکن و تامین منابع تصمیم گیری کنیم.

سجادی با اشاره به اینکه برخی از اماکن را می توان با مشارکت سرمایه گذار و خیرین ورزش دوست به اتمام رساند گفت: اینکه بخواهم در اتاق بنشیتم اشتباه است، ما باید بحث سند تحول در ورزش را که بیش از ۳۰ محور داشته دنبال و آن را در کشور پیاده کنیم که برای این کار نیاز به هم اندیشی داریم.

وی افزود: خوزستان مشهور به اولین ها در خیلی از حوزه ها از جمله ورزش است از طرفی شهرستان مسجدسلیمان در خیلی از رشته های ورزشی، جزو اولین ها بوده است که مایه افتخار است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی توان نسبت به رشته هایی مثل گلف که خاستگاه اولیه آن در ایران در مسجدسلیمان بوده، بی تفاوت بود.

وی گفت: اهمیت کار در بحث ورزش و جوانان در مسجدسلیمان بر ما پوشیده نیست و یکی از اهداف ما این است که صحبت های مسئولین استانی و شهری را بشنویم و پس از برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: باید پروژه های نیمه تمام را به سه دسته آنی، کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کنیم، برخی از پروژه ها باید سریع و ظرف یکی، ۲ ماه به بهره برداری برسند و برای برخی از پروژه های مدت دار نیاز به برنامه ریزی بیشتر است.

سجادی گفت: از نمایندگان مجلس تشکر می کنم که بار دیگر قانون استفاده از ۲۷ صدم ارزش افزوده در ورزش را مصوب کردند زیرا رقم اختصاص یافته از این قانون، می توان کارهای بزرگی از جمله راه اندازی زمین چمن مراد آباد را انجام داد.

وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه وارد خوزستان شد و طی سفر ۲ روزه خود از پروژه های ورزشی ۱۰ شهرستان بازدید خواهد کرد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.