×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
روند ابتلا و بستری بیماران کرونایی در خوزستان کاهشی است

سیدمحمد علوی یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سه هزار و ۱۳۳ نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

وی افزود: در همین بازه زمانی ۴۹ بیمار جدید کرونایی در خوزستان شناسایی شد که نسبت به روز گذشته ۴۲ بیمار کمتر شده است همچنین ۶ بیمار در بیمارستان‌ های استان بستری شدند که نسبت به روز گذشته یک نفر کمتر است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته یک نفر در خوزستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد که این میزان نسبت به روز قبل ۲ نفر کاهش داشته است.

وی افزود: تاکنون ۵۸۹ هزار و ۹۰ فرد بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافته اند و شاخص بهبودی از کرونا در این استان ۹۷.۵ درصد است.

علوی گفت: تاکنون هفت میلیون و ۲۱۱ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که از این تعداد ۸۵.۴ درصد مربوط به نوبت اول، ۷۳.۵ درصد نوبت دوم و ۳۳.۱ درصد نوبت سوم است.

وی افزود: با توجه به اینکه وضعیت یک شهر خوزستان از نارنجی به قرمز و چهار شهر از زرد به آبی تبدیل شده است وضعیت بیماری در استان تغییر چندانی نخواهد کردا و از نظر رنگ‌بندی جزو استان‌های دارای وضعیت خوب هستیم.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۸ شهرستان زرد و هشت شهرستان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.