×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رکن اول و اساسی کرامت نیروی انسانی است / با ایجاد طرح های توسعه ای مارون را به هلدینگ تبدیل خواهیم کرد

یکشنبه دکتر امرایی مدیر عامل جدید پتروشیمی مارون و هیات همراه در اولین روز کاری خود ابتدا در گلزار شهدای بندرماهشهر رفته و به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند و سپس در مجتمع حضور یافتند.

دکتر امین امرایی در ابتدای سخنان خود به چهار رکن اساسی برنامه های پیش رو در پتروشیمی مارون اشاره نمودند ایشان رکن اول و اساسی را تکریم و تقویت نیروی انسانی دانسته و گفتند:کرامت نیروی انسانی صرفاً تأمین منافع مادی نیست بلکه سطح بالایی از احترام و حرمت است تا احساس آرامش در محیط کار داشته باشیم در نهایت احساس تعلق خاطر به سازمان در بین کارکنان مشاهده شود.

وی افزود: حرمت کارمند و کارگر برابر شرع و اصول اخلاقی، انسانی می بایست حفظ شود، وقتی کارکنان احساس می کنند در سیستم تبعیض وجود ندارد و سازمان به آنها توجه واقعی میکند لذا خود را متعلق به خانواده پتروشیمی مارون می داند و تعلق سازمانی او بیشتر خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی مارون رکن دوم را استفاده از حداکثر ظرفیت اسمی واحد های تولیدی مجتمع اعلام داشته و تاکید نمودند باید با کار کارشناسی و شناسایی ظرفیت های بالقوه Revamping واحدها را در برنامه کاری خود قرار دهیم تا به ظرفیت های بالاتر تولید در واحد ها برسیم.

دکتر امین امرایی رکن سوم را توسعه پتروشیمی مارون دانست و افزودند: نگاه ما یک نگاه هلدینگی به مجموعه مارون است، استفاده حداکثری از ظرفیت مالی و سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای،تکمیل زنجیره ارزش محصولات و ایجاد اشتغال پایدار با چشم انداز ۲۰ سال آینده از برنامه های ما در این مجموعه است.

وی همچنین رکن چهارم را مدیریت بهینه پروژه ها اعلام نمودند و گفتند علاوه بر نظام کنترلی مالی و کیفیت، باید زمان را در پروژه ها بطور جد مورد توجه قرار دهیم، یکی از بزرگترین چالشهای مدیریت پروژه ها مدیریت زمان به طور موثر است و در موفقیت پروژه نقش اساسی دارد. زمان هم مانند پول ارزشمند و محدود است و افرادی که تکنیک های خوب مدیریت زمان را انجام می دهند بهره وری بیشتری دارند.

ایشان درپایان به اهمیت ومسئولیت اجتماعی شرکت دربرابر جامعه پیرامونی اشاره داشته وامیدوارند با توکل بر خداوند وباهمکاری واستفاده از خردجمعی درقالب یک استراتژی مدون گام های موثرتری را درجهت ارتقای اثربخشی اهداف وبرنامه های مصوب ودر نهایت رضایتمندی ذینفعان خصوصا مردم محروم ومظلوم مناطق همجوار ایفا نمائیم.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران و روسای واحدهای مختلف مجتمع حضور داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.