×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
کنگره ملی ۲۳ هزار شهید خوزستان سوم خرداد ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

کنگره ملی ۲۳ هزار شهید استان خوزستان روز سه شنبه ۳۰ فروردین‌ماه با حضور صادق خلیلیان استاندار خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) و سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی برگزاری کنگره شهدای خوزستان، گفت: این شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند. شهدا باعث حفظ استقلال و استحکام نظام جمهوری اسلامی شدند و کشور را از آسیب بیگانگان حفظ کردند.

وی با بیان اینکه باید مسیر سازندگی و توسعه کشور را در راستای حفظ نام و راه شهدا قرار دهیم و راه شهدا را در اداره امور کشور به صحنه عمل بیاوریم، افزود: استان خوزستان استان ویژه‌ای است و نقش بزرگی در سطح ملی دارد و شهدایی که در این استان بودند در سطح ملی شناخته‌شده هستند.

خلیلیان اظهار کرد: به جهت برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان در خردادماه سال آینده لازم بود که کمیته‌های مربوطه را تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای استان با حضور مسئولان استانی، گفت: امید داریم بعد از ۲۰ سال کنگره ملی شهدای خوزستان با همت مردم، مسئولان و خانواده‌های شهدا برگزار شود و بازتاب ملی داشته باشد.

وی ادامه داد: ۲۴ کمیته اقدامات اجرایی  برگزاری کنگره ملی شهدا را دنبال می‌کنند.

همچنین سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه هم در حاشیه این نشست بیان کرد: خوزستان پایگاه دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است. شهدای بسیاری از دیگر استان‌ها در خوزستان شهید شدند از این بابت کنگره شهدای خوزستان به صورت ملی برگزار می‌شود. برگزاری این کنگره ملی آثار معنوی در سطح استان خواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.