×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مقابله با پدیده زمین‌خواری از اولویت‌های ما است/ شهروندان زمین‌خواری را گزارش دهند

سید حسین دهبان زاده اظهار کرد: چندین فقره تصرفات اراضی دولتی با احکام قضایی و با همکاری نیروهای انتظامی در بهبهان رفع تصرف شد.

وی افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز به شکل غیر قانونی و با تصرف اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی انجام شده بود که با حکم مقام قضایی، تخریب و به وضعیت قبل بازگشت.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به مکان تصرفات گفت: ۸۰ هزار متر مربع زمین دولتی واقع در داخل محدوده شهر بهبهان پشت بیمارستان تامین اجتماعی که توسط متصرفین حصارکشی و احداث بنا شده بود، رفع تصرف شد.

دهبان زاده عنوان کرد: در این اقدام تعداد ۱۳ حصارکشی بلوکی، ۵۰ مسنی و شالوده و ۲ ساختمان احداث شده به طور کامل تخریب شد.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا و نیروی انتظامی همواره همکاری موثری در حفاظت از بیت المال با یگان حفاظت اراضی این اداره کل داشته‌اند و در این زمینه امیدواریم همکاری‌ها برای مقابله جدی با متصرفان اراضی دولتی ادامه داشته باشد.

دهبان زاده با بیان اینکه رسیدگی به موضوع زمین‌خواری یکی از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان است، گفت: در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی به سرعت عملیات قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت و حمایت دستگاه قضایی انجام می‌شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پایان گفت: از شهروندان درخواست داریم برای جلوگیری از تصرفات و در همراهی با یگان حفاظت با شماره ۱۶۵۶ به عنوان پل ارتباطی مقابله با زمین خواری تماس تلفنی برقرار کنند و موارد را به این یگان گزارش دهند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.