×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه میادین اهواز، مارون و لالی طبق برنامه دنبال می‌شود

رضا مهدی پور مدیر پروژه‌های حفاری این شرکت در طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب در این باره گفت: در چارچوب قرارداد مشارکت میان شرکت ملی حفاری ایران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، پروژه توسعه میدان‌های نفتی اهواز، مارون و لالی در قالب اجرای بسته‌های طرح ۲۸ مخزن در مناطق نفتخیز جنوب طبق برنامه دنبال می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه میدان نفتی مارون ۶ و لالی با شرکت پتروگوهر فراساحل کیش دستگاه حفاری ۶۸ فتح پس از تکمیل چاه‌های ۱۹۸ مارون و ۲۵ لالی با هماهنگی واحد متقاضی، عملیات حفاری یک چاه توسعه‌ای در میدان لالی را آغاز کرد و دکل ۶۵ فتح نیز در مراحل آماده‌سازی برای شروع حفاری چاه توسعه‌ای دیگر در میدان مارون است.

مهدی پور تصریح کرد: همچنین در میدان نفتی اهواز ۵- ۳-۲ که شرکت ملی حفاری ایران با موسسه دریا ساحل همکاری دارد، دستگاه حفاری ۵۶ فتح در موقعیت چاه توسعه‌ای ۵۲۴ اهواز در حال انجام عملیات حفاری است.

وی اظهار کرد: در پروژه میدان نفتی مارون ۲ و ۵ نیز در همکاری با شرکت نفت و گاز پترو سینا آریا، دستگاه حفاری ۸۱ فتح، تکمیل چاه ۰۴۴ مارون را به اتمام رساند و هم اکنون در حال جابه‌جایی به موقعیت چاه دیگری در این میدان است و دکل ۹۱ فتح در موقعیت چاه توسعه‌ای در مخزن مارون در چرخه عملیات قرار دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.