×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس در خوزستان بر اساس تصمیم ستاد کرونا است

رضا نجاتی بیان کرد: شرایط منطقه و موضوع فلسطین هر سال مهم‌تر می‌شود و باید این مبحث را با جدیت دنبال کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های امام ‌خمینی(ره) در جهت بیداری جامعه در مقابله با رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی افزود: امام خمینی(ره) پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با روش خاص خود و پس از آن به صورت جدی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

نجاتی با بیان اینکه امام خمینی(ره)زمینه‌ساز حضور ملت‌های مسلمان در میدان دفاع از سرزمین‌های اشغالی فلسطین شد، ادامه داد: امروز می‌بینیم که همه ملت‌ها در حمایت از فلسطین به میدان آمده‌اند که این خود یکی از دستاوردهای امام‌خمینی(ره) در بیداری و آگاهی‌بخشی به ملت‌ها است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب نیز با اندیشه‌ای هوشمندانه، مسیر امام خمینی(ره) را در پیش گرفت و در همین راه قدم برداشت.

وی با بیان اینکه اندیشه امام خمینی(ره) همچنان در جامعه جریان دارد و مقاومت هنوز زنده است افزود:هر حکومتی که نامشروع باشد و ظلم کند، چیزی جز نیستی و نابودی نصیبش نخواهد شد.

نجاتی با تاکید بر ضرورت پیگیری و انجام راهپیمایی روز قدس بیان کرد: این راهپیمایی‌ها لازم است اما کافی نیست؛ باید اندیشه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را در خصوص از بین رفتن این رژیم دنبال کنیم.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس یکی از راهپیمایی‌های راهبردی ما است چرا که همه ملت‌های آزادی‌خواه به تصاویر پخش شده از رسانه جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان خطاب به فرمانداران و بخشداران استان افزود:فرمانداران و بخشداران آیین روز قدس را به بهترین شکل ممکن با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار کنند تا شرایط برای حضور مردم تسهیل شود.

نجاتی گفت: سازمان اتوبوسرانی دستگاه‌هایی با سیستم خنک کننده برای جابه‌جایی مردم به کار گیرد و پلیس راهنمایی و رانندگی برای افرادی که با خودروی شخصی در راهپیمایی حاضر می‌شوند، تمهیدلازم را اتخاذ کند.

وی ادامه داد:مسیر راهپیمایی امسال روز قدس در اهواز از راهپیمایی ٢٢ بهمن کوتاه‌تر خواهد بود، و از خیابان امام خمینی(ره)غربی آغاز تا محل نمازجمعه خواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: صدا و سیما با ساخت‌ برنامه‌های مختلف و نشست‌های خاص ابعاد اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی را برای مردم تشریح کند.

نجاتی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه و روحانیان در جهت تشریح اهداف دشمن برای مردم، ادامه داد: نباید در این زمینه تنها به راهپیمایی اکتفا کرد و بهره‌گیری از همه روزها برای شرح جنایات رژیم صهیونیستی الزامی است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.