×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مانور سراسری وصول مطالبات درشرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار شد

عبدالحمیدعباس شیاری پنج شنبه درحاشیه برگزاری رزمایش سراسری وصول مطالبات این شرکت اظهارداشت: در راستای اجرای دستورالعمل شرکت توانیر مبنی بر وصول مطالبات معوق مشترکان برق، همزمان با سراسر کشور این رزمایش با حضور۶۲ گروه عملیاتی از همکاران مناطق و شهرستانهای تابعه در کلانشهر اهواز برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش گروه های عملیاتی اجرایی، با حفظ شان، منزلت و کرامت مشترکان، پیگیر وصول مطالبات معوق در بخش های شامل صنایع، کشاورزی، اداری، تجاری و خانگی و عمومی شدند و بدهی معوق چهار هزار مشترک سخت الوصول تعیین تکلیف و جمعا به میزان ۵۱ هزار میلیون ریال از بدهی انرژی و حق ترانزیت وصول شد.

شیاری افزود: در این رزمایش نیروهای این شرکت با مراجعه حضوری، تماس تلفنی و ارسال پیامک، مشترکان را ترغیب به پرداخت بدهی خود کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز درباره مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کرده اند، گفت:به منظور تشویق آن دسته از مشترکانی که در یک سال گذشته کمتر از الگو مصرف را داشته اند نیز طی برگزاری این مانور تقدیر به عمل آمد.

وی بیان کرد :این رزمایش ۲ روزه باحضور ۶۲ گروه وصول مطالبات طی روزهای۲۴ و ۲۵ فروردین ماه در شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه برگزار شد.

شیاری خاطر نشان کرد: به منظور رفاه حال مشترکان اپلیکیشن “برق من” طراحی و با نصب آن روی تلفن همراه می توانند در هر ساعت از شبانه روز، ضمن کسب اطلاع از آخرین وضعیت اشتراک خود، راهکارهای کاهش مصرف بهینه برق را نیز از طریق این اپلیکیشن آموزش دیده و همچنین اقدام به دریافت و پرداخت صورتحساب برق مصرفی خود کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: در اجرای این رزمایش علاوه بر گروه های عملیاتی، دفاتر حقوقی و حراست شرکت نیز با رعایت کامل حقوق شهروندی مشارکت داشتند.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز، شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی و کارون را زیرپوشش دارد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.