×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
معاون استاندار خوزستان: معتادان متجاهر جمع‌آوری می‌شوند

رضا نجاتی در نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان بیان کرد: اعتیاد تنها برای افراد خاص نیست، او کسانی که در این منجلاب گرفتار شده‌اند هم شاید از همه چیز برخوردار بودند اما جذابیت کاذب این مواد خانمان سوز ‌آنها را جذب کرده است.

وی با اشاره به استعمال علنی مواد مخدر برخی از معتادان در شهر گفت: قشر معتادان در شهر حیثیت نظام را از بین می‌برند و استعمال آن در شهر جرم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت‌هایی که پیش از این در زمینه جمع‌آوری قلیان‌ها صورت می‌گرفت، بیان کرد: امروز تمام پارک‌های ما تبدیل به قلیان‌سرا شده‌اند و فرماندار باید در این مورد پاسخگو باشد.

وی ادامه داد:همه برنامه‌های اعلام شده از سوی دستگاه‌ها در جهت مبارزه با مواد مخدر خوب است اما باید اثرگذاری لازم را داشته باشند و در صورت تاثیرگذاری نداشتن، باید تغییر کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ادارات برای مبارزه با مواد مخدر باید برنامه خاص داشته باشند و تنها به برگزاری نشست اکتفا نکنند.

وی با اشاره به ورود دستگاه‌های فرهنگی به موضوع مبارزه با مواد مخدر افزود: حضور دستگاه‌های فرهنگی در این نشست‌ها به جهت فرهنگ‌سازی میان مردم لازم و ضروری است.

نجاتی افزود: گروه‌های مردم نهاد و فضای مجازی فرصت خوبی هستند که می‌توانند کاهش دهنده خطر اعتیاد باشند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.