×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بیش از ۹۷ درصد دانش آموزان خوزستانی یک دُز واکسن را دریافت کرده اند

کوروش مودت در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان اظهار داشت: در آیین‌نامه جدید برای بازگشایی حضوری مدارس، بحث فاصله‌گذاری عنوان نشده در حالی که در خوزستان حدود سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۳۵ دانش‌آموز داریم.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، استفاده از ماسک و رعایت تهویه برای بازگشایی مدارس مهم است در حالی که همه مدارس خوزستان تهویه ندارند و پنجره‌ها را باز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در شرایط فعلی دانش‌آموزان مشکوک به کرونا، مبتلایان به کرونا و بیماران زمینه‌ای نمی‌توانند در مدارس حاضر شوند اما دیگر دانش‌آموزان باید در مدرسه حضور داشته باشند.

وی یکی از مشکلات مدارس را کمبود کولر دانست و گفت: در سال های اخیر تعدادی از کولرهای مدارس دچار مشکل شده اند که با توجه به باز شدن پنجره‌ها ممکن است مشکلاتی ایجاد شود هر چند در حال تامین کولر برای برخی مدارس هستیم.

مودت با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۹۰ هزار دانش‌آموز در استان، وجود دارد گفت: به دنبال غیرحضوری برگزار کردن مدارس، میانگین چاقی دانش‌آموزان خوزستان نسبت به میانگین کشوری سه درصد بالاتر است.

وی افزود: با وجود اینکه خوزستان در توزیع تبلت، رتبه نخست در کشور را دارد، تاکنون حدود ۱۲ هزار تبلت توزیع کرده‌ایم اما هنوز ۹۰ هزار دانش‌آموز به تبلت دسترسی ندارند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی، ۱۵ شهرستان زرد و ۱۰ شهرستان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.