×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
به دنبال ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم هستیم

علی دهقانی  در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، افزود: البته برای تحقق آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان است.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم، مبارزه جدی با فساد و تعامل سازنده با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها، از دیگر اولویت‌های دستگاه‌ قضایی خوزستان است.

رییس کل دادگستری خوزستان افزود: از انتقادات و پیشنهادهای سازنده‌ای که می‌تواند در ایجاد تحول در دستگاه قضایی استان ثمربخش باشد به طور حتم استفاده و بهره خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های تحولی قوه قضاییه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و تلاش ما بر این است تا عمل به این منویات به بهترین شکل در دادگستری خوزستان انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان نیز در این دیدار اظهار داشت: مقابله با گرانفروشی‌ به ویژه در بخش کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و عوامل آن در بازار، از اقداماتی است که ذیل برنامه‌های نظارت بر حقوق عامه قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

صادق جعفری چگنی یادآور شد: به‌زودی در همین باره شعبه ویژه‌ای در دادسرا راه‌اندازی می‌شود تا به پرونده‌ها سریع‌تر رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستا و امام جمعه اهواز در این دیدار نیز با تاکید بر اهمیت مبارزه قاطعانه با فساد در زمینه‌های مختلف گفت: درسال‌های اخیر مردم به قوه قضاییه امیدوارتر شده‌اند و باید این امید به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد هم اظهار داشت: نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه این مسئولیت یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی می‌باشد باید در استان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی بیان کرد: باید با مفسدان اقتصادی کلان که به مردم فشار می‌آورند برخورد جدی قاطع و مستمر صورت گیرد و انتظار ما از دستگاه قضایی این است که نظارت‌های مستمر و اثر بخش را نسبت به گذشته افزایش دهد.

موسوی فرد یادآور شد: دستگاه قضایی باید در کنار قوه مجریه پیگیر حل و فصل مسایل اقتصادی و گرانی‌های اخیر و با مسئولینی که در این زمینه کم‌کاری و یا ترک فعلی می‌کنند، برخورد کند.

وی همچنین بر ضرورت مقابله قاطع دستگاه قضایی با زمین‌خواری، استمرار در نظارت بر آزاد سازی سواحل و برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، تاکید کرد و خواستار برخوردهای جدی و اقدامات بازدارنده در این باره شد.

رییس کل دادگستری خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب مکز خوزستان با حضور حجت الاسلم محمد مصدق معاون اول قوع قضاییه در تالار بوستان اهواز برگزار شد.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.