×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
مدیریت فشل در خوزستان/ مدیران برای بی‌برنامگی خود پاسخگو باشند

سید کریم حسینی اظهار کرد: استانداری خوزستان شنبه شب  آن هم ساعت ۲۳ تعطیلی مقطع پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی را تعطیل و آغاز به کار ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و مدارس مقطع دبیرستان را با دو ساعت تأخیر اعلام کرد.

وی افزود: ساعتی بعد با ارسال اصلاحیه‌ای تعطیلی مقطع پیش‌دبستانی و دبستان فقط برای تایم صبح اعلام شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: امروز نیز با وجود اینکه دانش‌آموزان در مدرسه و کارمندان در محل کار حاضر شدند و مردم نیز برای دریافت خدمات به ادارات و بانک‌ها مراجعه داشتند اما از دریافت خدمات محروم شدند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس تصریح کرد: این تصمیم‌گیری لحظه‌ای و بدون هیچ‌گونه تدبیر نشان دهنده مدیریت فشل و بی عرضگی مدیریتی است؛ وقتی همه مردم برای دریافت خدمات رفته بودند، ای کاش حداقل ساعت ۱۲ تعطیلی اعلام می‌شد.

حسینی ادامه داد: بیرون کردن مردم بی‌حرمتی و بی‌احترامی به شأن و جایگاه آنهاست؛ این تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای باید متوقف و با مسببان و بانیان آن برخورد شود.

وی عنوان کرد: وقتی مردم خوزستان بدی آب و هوا، ریزگردها و مشکلات را با زبان روزه تحمل می‌کنند، دیگر نباید تاوان بی سلیقگی و بی‌عرضگی مدیران را هم پس بدهند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس انتقاد کرد: هر وقت هم که انتقاد داریم می‌گویند نمایندگان فقط ایراد می‌گیرند و حرف می‌زنند در حالی که ما در مجلس هستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم.

حسینی تأکید کرد: مدیران استان خوزستان باید بابت تصمیم‌گیری بی هنگام خود پاسخگو باشند.

 

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.