×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
استاندار خوزستان: ادارات و صنایع در مسیر تحقق شعار امسال حرکت کنند

صادق خلیلیان در نشست حمایت از شرکت‌ها و توسعه موسسات دانش بنیان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: باید به بهترین شکل تولید انجام شود و برای ایجاد اشتغال باید بهترین‌  عملکرد از سوی دستگاه‌های مربوطه ارایه شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی مدیران بر اساس میزان تحقق شعار امسال خواهد بود افزود: ۹۴ شرکت دانش بنیان و ۲۰۰ تقاضا برای ثبت شرکت در خوزستان را داریم؛ مسیر دانش بنیان شدن کارآفرینان و شرکت‌ها باید در کوتاهترین زمان انجام شود و این شرایط نباید تبدیل به رانت شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید در چهار چوب دانش بنیان کردن اشتغال حرکت کرد ادامه داد: اگر بهره‌وری را افزایش دهیم بر اساس علم اقتصاد، تولید اشتغال نیز افزایش می‌یابد؛ باید در مسیری که خوزستان قرار گرفته و در اجرای پروژه‌ها شاهد تحرک خوبی  باشیم.

خلیلیان با بیان اینکه در بخش آب و فاضلاب اقدامات خوبی در خوزستان در حال انجام است گفت:در تکمیل شبکه فاضلاب از دستگاه‌هایی استفاده می شود که تمامی مراحل پروژه در زیرزمین انجام می‌شود و بر روی زمین برای مردم خللی ایجاد نمی‌کند؛ این روش به گونه‌ای استفاده از فناوری است، و باید در انجام تمامی پروژه‌ها از فناوری استفاده کرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: نباید نظام اداری ما به روزمره‌گی دچار شود و باید در مسیر افزایش تولید بر پایه دانش و اشتغال آفرینی حرکت کرد. شرکت‌ها و صنایع باید به سمت افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها حرکت کنند، تا با این اقدام نرخ تورم و معیشت مردم بهبود یابد.
منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.