×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز: تابستان سختی پیش رو داریم


عبدالحمید عباس شیاری در حاشیه نشست شورای معاونان و مدیران برق اهواز به منظور جمع بندی برنامه‌های عبور از پیک بار ۱۴۰۱ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، بیان کرد: عبور موفق پیک بار در تابستان پیش رو و گرمای پیش از موعد نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر و آمادگی است که با تلاش کارکنان این شرکت و انجام اقدام پیشگیرانه و بهینه سازی شبکه در تلاش هستیم برق پایدار و با ولتاژ کیفی در اختیار مردم کلانشهر اهواز قرار دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت انرژی الکتریکی در زندگی روزمره مردم و هزینه بالای تولید تا توزیع، باید برنامه مدیریت مصرف را جدی بگیریم و با برقراری ارتباط سازنده با شهروندان و صاحبان کسب و کار و بدون خلل در ارایه خدمات، در مسیر مصرف بهینه گام برداریم.

وی با اشاره به رشد و توسعه شبکه برق در کلانشهر اهواز گفت: ظرفیت سازی و ایجاد پست‌های هوایی جدید از برنامه‌هایی است که باعث حفظ پایداری شبکه و تامین برق مطمئن و پایدار می‌شود که در این راستا بازدید مستمر از تجهیزات، ترموویژن و رفع نقص و اورهال کلیه ترانس‌ها و تجهیزات منصوبه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز پدیده استفاده از برق‌های غیرمجاز را از عوامل آسیب رسان به شبکه توصیف کرده و بیان کرد: اختلاف قیمت برق توزیعی در کشور با قیمت جهانی باعث شده برخی با به کارگیری دستگاه‌های رمز ارز دیجیتال غیرمجاز و همچنین برق غیرمجار حقوق دیگران را تضییع کنند که در این راستا امور مشترکان برنامه‌های تست و بازرسی و کشف ماینرهای غیرمجاز را با همکاری نیروی انتظامی و حکم قضایی دنبال می‌کنند تا بتوانیم خدمات مطلوب برق را به شهروندان ارایه دهیم.

شیاری ادامه داد: همه تلاش‌ صورت گرفته در شرکت‌های توزیع در نهایت با میزان خاموشی به ازای هر مشترک سنجیده می‌شود و با توجه به چشم انداز رسیدن به “۹۹ دقیقه خاموشی” در سال به ازای هر مشترک در کلانشهر اهواز، تمام برنامه‌های ما باید در مسیر تحقق این هدف قرار بگیرد تا بتوانیم رفاه و آسایش مردم و امنیت سرمایه‌گذاری در تامین برق مطمئن و پایدار را فراهم کنیم.

وی افزود: امسال ازسوی رهبر معظم انقلاب  سال”تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” نام گذاری شده است و مجموعه برق اهواز که تلفیقی از دانش و تجربه است با سرلوحه قرار دادن این شعار در مسیر رفاه عمومی و رشد و توسعه ایران اسلامی گام بر می‌دارد.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز دارای ۶۲۰ هزار مشترک با ۱۰ هزار کیلومتر طول خط شبکه است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.