×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
زنان؛ فوتبال و بی تدبیری ها

در حالت تحیر و بی تدبیری ماندن از ضعف های بزرگ مزمن مدیران کشوراست.
اگر واقعا خواهان عدم حضورزنان در مجامع بزرگی مانند استادیوم های ورزشی هستیم بیاییم ورزش و فوتبال و مانند این ها را تعطیل کنیم و عطایش را به لقایش ببخشیم و اگر می گوییم نمی توانیم ورزش و فوتبال و مانند این ها را تعطیل کنیم باید متناسب با آن برنامه ریزی و مدیریت کنیم.
البته اگر قصد برنامه ریزی در میان باشد و این گونه مسائل را کوچک نشماریم پیدا کردن راه حل آسان است. حرف حساب ما اینست که حضور برخی از زنان در استادیومهای ورزشی، امنیت اخلاقی، اجتماعی و حتی سیاسی نظام را به خطر می اندازد وفضا را برای شیطنت های دشمنان و برخی اپوزیسیون از خدا بی خبر و دشمن خدا و اسلام و قرآن فراهم می کند.بنابراین باید چاره جویی کرد. می پرسیم که آیا تعداد زنان حزب الهی آنقدر کم است که نمی توانیم با استفاده از
آنان استادیوم ها را پر کنیم ومانع حضور دختران وزنانی شویم که قصد فساد و به هم ریختن ارزش های اسلامی را دارند؟! قطعا پاسخ منفی است. همان زنان و دخترانی که تا پای جان برای دفاع از ارزش های اسلامی حاضر و آماده هستند هنوز در این کشور از تعداد بسیار و از اندازه بزرگی برخوردارند.
مساله خیلی ساده است. باید ابتدا در ضرورت حضور این زنان و دختران حزبالهی تبلیغات لازم برای ایجاد انگیزه وشوق درمیادین ورزشی به عنوان تماشاگر کار شود. باید روشن سازیم که حضور خواهران حزب الهی با جان ومال در این گونه میادین گونه ای جهاد است. جهادی در راستای نهی ازمنکر.باید مساله اینقدر روشن تبیین شود که خواهر حزب الهی حاضر شود از جیب خودش خرج
کند و بلیط بخرد و برای جهاد نهی از منکر در بازی های فوتبال و مانند آن حضور یابد. اینکه دائم در این تضاد و تناقض حیران و سرگردان بمانیم چاره کار نیست. به قول معروف باید یا رومی روم باشیم یا زنگی زنگ. بنابراین باید بکوشیم نخست تبلیغات وسیعی برای زنان حزب الهی به عنوان تماشاگر در میادین ورزشی داشته باشیم. آنقدر که تقریبا بخش بزرگی از استادیوم های ورزشی مملو از خواهران حزب الهی شود.
 این یک تناقض بزرگ است که از یکسو بگوییم دین باسیاست یکی است و از سوی دیگر به تبلیغ و ترویج عزلت گزینی زنان مبادرت کنیم. ما هنوز تحت تاثیر دین فرد گرایانه برخی از علمای پیش از انقلاب و بعد از انقلاب هستیم که گونه ای درویش مسلکی عزلت گزینانه را برای مسلمانان به ویژه زنان تبلیغ وترویج کرده اند. البته در میادین ورزشی می توان به اندازه ای که شور نشود تعدادی غیر حزب الهی را در میان زنان قرار داد. در میان زنان، چنانچه در میان مردان نیز باید گروه های پلیس قرار گیرند که فضا را کنترل کنند. ما نباید دراین باره با کسی تعارف داشته باشیم که امنیت اخلاقی و ارزش های دینی وامنیت سیاسی کشور را نمیتوانیم با چیزی تاخت بزنیم. بنابرین مسیرهای کاملا کنترل شده فروش بلیط ها باید به ویژه درباره زنان و حتی در باره مردان کنترل شود. فیفا هم نمیتواند و حق ندارد دراین باره چیزی بگوید./.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.