×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
رییس بنیاد مسکن:۴۰ هزار روستای کشور به محل تولید ملی تبدیل شدند

اکبر نیکزاد در بازید از طرحهای عمرانی و خدماتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای آبادان اظهار داشت:مردم روستاها با قوت در مناطق خود مشغول تلاش و تولید هستند و همه وظیفه داریم شرایط را فراهم کنیم تا با قوت قلب بیشتر به تلاش خود ادامه دهند.

وی گفت:بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۱ همچنان صدور سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که صدور اسناد با همکاری سازمان ثبت اسناد پیگیری خواهد شد تا مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

نیکزاد به صدور ۶ هزار سند مالکیت خصوصی در استان خوزستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود:در همین مدت ۳۰۰ سند در شهرستان آبادان صادر شده است.

رییس بنیاد مسکن:۴۰ هزار روستای کشور به محل تولید ملی تبدیل شدند

اختصاص ۷۶۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در آبادان

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص ۷۶۰ میلیارد ریال از سرفصل‌های مختلف برای اجرای طرح هادی در روستاهای آبادان اشاره کرد و گفت:عملیات اجرای طرح هادی در ۶۰ روستایی آبادان در حال انجام است.

وی اظهارداشت:اجرای طرح  مسکن روستایی نیز که به خاطر کمبود نقدینگی متوقف شده بود مجددا فعال خواهد شد.

نیکزاد گفت: ناهماهنگی‌ در اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان آبادان وجود داردکه با توجه به گذشت ۱۰سال از آن نیاز به بازنگری دارد و قرار است در نشستی این مشکلات در استان مطرح و برطرف شود.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان از جمله آب ، برق و گاز با بازنگری طرح های هادی این طرح ها از بلاتکلیفی خارج خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.