×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کاهش نرخ بیکاری به کمتر از ۱۰ درصد در خوزستان هدف‌گذاری شد

صادق خلیلیان روز پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون اقتصادی رییس جمهور از منطقه آزاد اروند در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:توسعه استان در چارچوب مصوبات سفر استانی هیات دولت به خوزستان ، و تسهیل کارها در ابعاد مختلف از جمله توسعه و عمران شهرها و روستاها و ایجاد اشتغال برای کاهش نرخ بیکاری در اولویت کارهای امسال قرار دارد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌ها و رونق اقتصادی در آبادان و خرمشهر برای دولت مهم بوده و در اولویت قرار دارد.

خلیلیان گفت: در سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین، سعی بر این است تا اقدامات اشتغالزایی به ویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان برپایه دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال آفرینی و در عین حال تولید را افزایش و برای استان ایجاد ثروت کنیم.

وی به توجه خاص هیات دولت و شخص رییس جمهور به خوزستان با توجه به سفرهای متعدد مسوولان عالی رتبه کشور به این استان اشاره کرد و افزود:از اعتبارات توزیع شده پارسال در سطح کشور،۲۵ درصد به استان خوزستان اختصاص پیدا کرد.

استاندار خوزستان گفت:بر اساس مصوبات سفر استانی هیات دولت به خوزستان، توانستیم سهم بالایی از اعتبارات به این استان اختصاص پیدا کند.

استاندار خوزستان، محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد را در سفر به منطقه آزاد اروند همراهی می‌کند.

معاون اقتصادی رییس جمهور صبح پنجشنبه از شهرک صنعتی آبادان و شرکت کشتی‌سازی آمسکو در خرمشهر دیدن کرد و وضعیت فعالیت واحدهای صنعتی در این شهرک را مورد بررسی قرار داد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.