×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار سال گذشته به شهرداری‌های خوزستان اختصاص یافت

صادق خلیلیان در دیدار با شهرداران و اعضای شوراهای شهر و دهیاران استان با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده در سال ۱۴۰۱ این اعتبارات افزایش خواهد یافت افزود: همچنین ۱۵ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت مسیرهای درون شهری و روستایی خوزستان در سال گذشته توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال با عنوان “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی” راهکاری برای یک همفکری بین دولت و بخش خصوصی است افزود: برای امسال باید برنامه ای در راستای توسعه و مبلمان شهری تدوین شود تا در سال جدید شاهد یک جهش و ارتقا در توسعه شهری و روستایی در سطح استان خوزستان باشیم.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به سیاست های منطبق بر شوراهای شهر و روستاها و دهیاران به دنبال سازماندهی برای حل مشکلات محل زندگی مردم در شهرها و روستاها هستیم.

خلیلیان با یادآوری اهمیت پایداری در درآمدهای شهرداری ها گفت: حق آلایندگی و ارزش افزوده نفی کننده وظایف شهرداری ها و شورا ها در ثبات و پایداری درآمدها نیست.

وی نقش دولت در کمک به شهرداری ها را یک نقش حمایتی دانست و افزود: شهرداران سراسر استان با نگاه به درآمدهای پایدار به دنبال حل مشکلات شهرها باشند و اگر در موردی نیاز به مانع زدایی و حمایت دولت بود این آمادگی وجود دارد.

استاندار خوزستان در بخشی از صحبت های خود به منظور پایداری درآمدهای شهرداری ها پیشنهاد تشکیل کارگروهی برای ارائه راه حل در ثبات درآمدها، پیگیری حق آلاینده و ارزش افزوده را داد.

خلیلیان با یادآوری اهمیت حضور میدانی در شهرها و روستاهای استان خوزستان از تداوم حضور میدانی به همراه معاونان در شهرهای مختلف استان خبر داد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.