×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
استانداری خوزستان در “قروق” مانده است !

رهبری انقلاب با جان ودل، گروه ها و قرارگاه های جهادی را چون پدر به حضور می پذیرند ولی مدیران حاکم بر استانداری خوزستان حاضر به شنیدن راه کارهای طراحی شده برای برون رفت استان از مشکلات که توسط این گروه ها کارشناسی و قابل طرح هستند ،نیستند!

حمید رضا اکبری مدیر قرارگاه جهادی شهید همت در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی جهادی سال ۱۴۰۱ با مسولین کمیته های این قرارگاه با بیان مطالب فوق اظهار داشت: حاکمان مستقر در ساختمان استانداری خوزستان بدانند ما را آنچه دلگرم می کند بیانات رهبری انقلاب است که در نشست با گروه های جهادی فرمودند: هرچه ممکن است تلاش کنید و پیش بروید. هرچه ممکن است فکر کنید و این فکر را به مرحله‌ی عمل در بیاورید.

وی در ادامه گفت :ما مصمم تر می شویم از این سخنان گهربار و الهی بخصوص آنجایی که ولی امر مسلمین در تأیید این حرکتهای انقلابی، می گویند: بگذارید ما مجموعه‌ی عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشورمان شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم، مسائل مدیریتی، خدمت‌رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط، به جایی رسیده باشد که ذهنهای معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.

اکبری در ادامه بیان داشت: رهبری معظم درباره‌ی ضرورت گفتمان‌سازی این‌گونه فعالیتها امر فرموده اندکه: گفتمان حرکت جهادی، شماها را به وجود آورده. ما بایستی کاری کنیم که این گفتمان به یک گفتمان عمومی تبدیل شود؛ عده‌ای هستند که محرومیت زندگی و جسمانی ندارند اما از خدمت به محرومان محرومند. به آنها هم خدمت کنید.

مدیر قرارگاه جهادی شهید همت استان خوزستان در پایان گفت: آنچه برای ما مهم است و باید بگوئیم و حاکمان کاخ استانداری بدانند این است که از نشست با گروه های جهادی مطالبه گر که بازوی دولت مردمی و جهادی آیت الله رئیسی می باشند سود خواهند برد ؛ زیرا ما برای حل مشکلات استان برنامه داریم و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس مردمی و تحقق فرمایشات رهبری عزیز جانفشانی می کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.