×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
یوسفی: وزیر بر پروژه‌های ورزشی خوزستان نظارت داشته باشد

مجتبی یوسفی در در حاشیه بازدید وزیر ورزش از مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در کشور شاهد آن هستیم عدم نگه‌داری مناسب است که این موضوع در استان خوزستان بیشتر دیده می‌شود. می‌بینیم که مجموعه‌های ورزشی همچون استخر آزادی، استادیوم غدیر، پیست دوچرخه‌سواری با هزینه‌های بسیار گزاف ساخته می‌شوند.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان اعتباری که وجود نداشت را برای ساماندهی بخشی از زمین‌ها و اماکن ورزشی در مناطق کمتر برخوردار مثل منبع آب، حصیرآباد و کوی آل‌صافی پیگیری کردیم که می‌توانست به یک مأمن و مأوا برای ورزشکاران نه تنها اهواز بلکه استان باشد. اما متأسفانه مدیران وقت در اجرا خوب عمل نکردند. به همین دلیل امروز از وزیر ورزش دعوت کردیم حتماً در این پروژه حضور پیدا کند.

یوسفی گفت: برای سالن ۴ هزار و ۵۰۰ نفری در بودجه ۱۴۰۱، بیست میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای آن پیگیری و اختصاص دادیم. انتظار ما این است که وزیر ورزش ۲۰ میلیارد تومان را برای این موضوع اختصاص دهد.

یوسفی تصریح کرد: شأن مردم خوزستان نیست؛ در حالی که یک زمین ۱۶ هکتاری می‌تواند برای ورزش همگانی و مناطق کمتر برخوردار و ورزش ملی، پایگاه بسیار خوبی باشد اما متأسفانه می‌بینیم که ۱۰، ۱۲ سال است رها شده است اما به عنوان نماینده و خادم مردم به جدیت پیگیر این موضوع هستیم.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون گفت: برای اولین بار ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را با پیشنهاد نمایندگان و تصویب مجلس در بودجه ۱۴۰۱ اختصاص دادیم. انتظار ما از مسئولان اجرایی و وزیر ورزش این است که بر این طرح‌ها نظارت داشته باشند.

وی گفت: سال گذشته مازاد بر اعتبارات، ۱۷ میلیارد تومان به مجموعه‌های ورزشی حوزه انتخابی اهواز، حمیدیه، باوی، کارون به صورت ویژه به روستاها و مناطق کمتر برخوردار اختصاص دادیم. لحظه به لحظه گزارش‌های این اقدامات را به مردم ارائه خواهیم داد. از مسئولان می‌خواهیم این قول را به مردم بدهند که پیست دوچرخه‌سواری، پیست دو و میدانی و برق این مجموعه در طی شش‌ماه به اتمام برسد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.