×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
وزیر بهداشت: کرونا در کشور روند کاهشی دارد اما نباید عادی‌ انگاری شود

بهرام عین‌اللهی در جریان بازدید از بیماستان طالقانی آبادان اظهار داشت: با ادامه روند نزولی ابتلا به کووید ۱۹ در موج ششم کرونا شاهد کاهش مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها در سطح کشور هستیم.

وی شمار فوت شدگان کرونایی در یک هفته اخیر در کشور را کمتر از ۱۰۰ نفر عنوان کرد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود این آمار در هفته آینده به کمتر از ۵۰ نفر برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شد و گفت: با توجه به اینکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی موج ششم کرونا ادامه دارد باید عادی انگاری را کنار گذاشت و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد تا در دام موج بعدی کرونا گرفتار نشویم.

حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها تسهیل می‌شود

عین اللهی حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را منوط به رفتار آنها در این مراکز دانست و بیان کرد: با توجه به بهبود شرایط کرونایی در کشور برنامه داریم تا حضور تماشاگران در ورزشگاه ها تسهیل شود.

وی افزود: در دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان اجازه حضور ۵۰ درصدی تماشاگران داده شد و اگر شیوه‌نامه های بهداشتی به خوبی رعایت شود این رویه ادامه پیدا خواهد کرد.

بهره برداری از بیمارستان طالقانی آبادان 

عین اللهی در ادامه گفت: ساخت بیمارستان فوق تخصصی طالقاتی آبادان به ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و به لحاظ تجهیزات و امکانات درمانی نیز شاهد پیشرفت ۸۰درصدی در این بیمارستان هستیم تا در یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: انتظار می رود در این بیمارستان از نیروهای متخصص و فوق متخصص استفاده شود.

بهرام عین‌اللهی که یکشنبه شب وارد آبادان شده قرار است پس از بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی آبادان و خرمشهر در میان کاروان‌های راهیان نور در شلمچه حضور یابد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.