×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
انجام بیش از ۳۱۰۰ ماموریت اورژانس در نوروز / مراجعه بیش از ۹۸ هزار نفر به بیمارستان‌های خوزستان

صادق آزادمنش به نمایندگی از دانشگاه، با ارائه گزارشی به استاندار خوزستان در خصوص اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۱ در حوزه‌های مختلف معاونت‌های درمان، بهداشت، غذا و دارو و … برای استاندار خوزستان، اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه تاکنون ۲۳ هزار نفر به درمانگاه‌های مستقر در یادمان‌های راهیان نور مراجعه و خدمات درمانی اولیه را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به آماده‌باش کلیه بیمارستان‌ها در ایام نوروز از مراجعه بیش از ۹۸ هزار نفر به بیمارستان‌ها در این ایام تاکنون خبر داد.

آزادمنش با اشاره به انجام یک هزار و ۹۸۷ مورد تست PCR گفت: در این ایام ۴ هزار و ۳۷۹ مورد غربالگری در مرز و بیش از ۲۵۰ بازدید در حوزه مدیریت بیماری‌های واگیر و بیش از ۹ هزار بازدید از مراکز عمومی و پایانه‌های مسافرتی، ۶۱ مورد پلمب مراکز متخلف و ۴۳۲ مورد معرفی متخلفین به مراجع قضایی از دیگر اقدامات مرکز سلامت محیط کار معاونت بهداشت استان خوزستان بوده است.

وی با اشاره به بیش ۳ هزار و ۱۸۴ ماموریت انجام شده توسط فوریت‌های پزشکی در این ایام از آماده‌باش کلیه پایگاه‌های اورژانس، ایستگاه‌های سلامت تعبیه شده در مبادی ورودی استان، MCMC ، EOCو کلیه تیم‌های بهداشتی و درمانی خبر داد.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: ۱۷ مرکز دندانپزشکی در شهر اهواز و ۲۷ مرکز در شهرستان‌ها در ایام ایام نوروز فعال هستند. برای رفاه هموطنان و مسافران نوروزی بیش از ۱۰۰ داروخانه شبانه‌روزی نیز در حال خدمت‌رسانی هستند.

در پایان استاندار خوزستان نیز از تلاش‌های فعالان حوزه سلامت قدردانی کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.