×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
معاون رییس‌ جمهور: حجت الاسلام شفیعی شخصیت ممتازی در خوزستان داشت

جمعه‌شب ۵ فروردین‌ ۱۴۰۱ مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، رییس دانشگاه جندی شاپور اهواز، فرماندار، امام جمعه و رییس شوای شهر شهرستان دزفول و پدر و فرزند ایشان و جمعی دیگر از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در حسینه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

محمد مخبر معاون اول رییس‌ جمهور در حاشیه مراسم در مورد مرحوم حجت اسلام والمسلمین سید محسن شفیعی اظهار کرد: ایشان شخصیت ممتازی در استان داشت و با روحیه بسیار بالا ارتباط خوبی با مردم و دانشجویان داشت و به آنها رسیدگی می کرد.

همچنین خسرو پناه امام جمعه موقت دزفول طی سخنرانی گفت: از خصوصیات منحصر به فرد مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی مردم داری ایشان بود.

خسرو پناه ادامه داد: ایشان سی سال امام جماعت مسجدی را عهده دار بود و بعد از نماز نیز در میان مردم می نشست و به مشکلاتشان گوش می کرد و به آنها رسیدگی می کرد.

وی افزود: حجت الاسلام سید محسن شفیعی در هر کدام از جلساتی که می رفت هیچگونه حق ماموریتی نمی گرفت که نمونه این حرکت را ما در شهید مقاومت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی دیده بودیم.

گفتنی است این مراسم با مرثیه خوانی حاج صادق آهنگران پایان یافت.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.