×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
شرکت‌های نفتی در بهبود زیرساخت یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان مشارکت می‌کنند

محسن خجسته مهر با حضور در یادمان شهدای هور (تالاب هورالعظیم) در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بخش قابل توجهی از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان خوزستان در محدوده  فعالیت های نفتی قرار دارند.

وی افزود: در همین راستا با مشارکت فرمانده سپاه ولیعصر (عج) استان خوزستان، زیرساخت‌های مورد نیاز این یادمان‌ها شناسایی خواهد شد تا شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت برای تامین آنها برنامه ریزی و اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اضافه کرد: علاوه بر این کمیته ای برای مشارکت شرکت های نفتی در تامین زیرساخت این یادمان ها بخصوص در زمینه ساخت جاده های دسترسی تشکیل شده است که فعالیت خود با محوریت انجام هماهنگی های بین بخشی را بعد از تعطیلات آغاز خواهد کرد.

خجسته مهر راهیان نور را حرکت فرهنگی برجسته ای به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: حضور راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس در راستای تقویت ارکان فرهنگی انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا است.

برخی جاده‌های دسترسی به یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان به بازسازی فوری نیاز دارند 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نیز با تاکید بر اینکه جاده دسترسی به برخی یادمان‌های دفاع مقدس در استان نیازمند بازسازی فوری دارند گفت: این جاده ها اغلب در محدوده فعالیت های نفتی هستند.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: به منظور تسهیل در تردد کاروان راهیان نور، نیاز است تا شرکت های نفتی مستقر در خوزستان در بازسازی این جاده ها مشارکت کنند.

وی ادامه‌داد: علاوه بر این انتظار می رود که مجموعه شرکت ملی نفت در ایجاد زیرساخت های مورد نیاز برای استقرار کاروان های راهیان نور در محل یادمان‌های دفاع مقدس مشارکت کنند.

یادمان های دوران دفاع مقدس و مناطق عملیاتی خوزستان هرسال به ویژه در ایام پایانی سال و نوروز پذیرای کاروان‌های راهیان نور و اقشار مختلف مردم از نقاط مختلف کشور است.

یادمان های اصلی خوزستان شامل یادمان شلمچه، چذابه، فکه، فتح المبین و دهلاویه هستند که کاروان های راهیان نور، گردشگران خارجی، کاروان های دانشجویی و دانش آموزی در طول سال از آن‌ها دیدن می‌کنند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.