×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
وزیر آموزش و پرورش: مدارس سنگی شهرستان اندیکا برچیده می شود

یوسف نوری پنجشنبه در حاشیه بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا هدف از سفر خود به این منطقه را  بررسی نارسایی ها و  انجام اقداماتی برای توسعه مدرسه سازی در استان خوزستان به ویژه در مناطق محروم عنوان کرد و افزود: بعد از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا  توجه خوبی به این منطقه محروم انجام شده است.

وی گفت: اقداماتی برای مقاوم سازی ، تعمیر و ساخت مدارس زلزله زده اندیکا انجام شده  اما برخی مدارس هنوز تعمیر نشده اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مسائل و مشکلات مدارس این منطقه با حضور نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی بررسی شد گفت: یکی از مشکلات مدارس این منطقه وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی آنها است  که باید تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این مشکل برطرف شود.

وی تاکید کرد:  احداث اردوگاه دانش آموزی در شهرستان اندیکا ضروری  است  که در صورت تامین زمین و مکان یابی برای سال های آینده این اردوگاه احداث خواهد شد.

نوری با اشاره به تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت: فراخوان جذب ۳۴ هزار نفر در اسفند ماه منتشر شد و افرادی که صلاحیت داشته باشند جذب خواهند شد همچنین  برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و  پرورش نیز کارهایی انجام شده  و تبدیل وضعیت بخشی که باقی مانده نیز انجام خواهد شد.

بالغ بر یک هزار مدرسه سنگی در شهرستان اندیکا وجود دارد که تا کنون کار احداث ۲۵۰ مدرسه در این منطقه محروم آغاز و یا پایان یافته است.

وزیر آموزش و پرورش دیروز چهارشنبه در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد و حضور در یادمان شهدای شلمچه، بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا و سردشت دزفول و بررسی مسائل و مشکلات آموزشی در سطح استان از برنامه های سفر وی به استان است.

طی یک ماه اخیر این دومین سفر وزیر آموزش و پرورش به خوزستان است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.