×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
انجام بیش از ۷ هزار بازدید بهداشتی از اماکن عمومی خوزستان

مهران معلم با اشاره به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی بهداشت محیط از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال، اظهار کرد: در طول اجرای برنامه، بازرسان سلامت محیط و کار به ‌صورت مستمر در ساعات اداری و غیر اداری بر بهداشت محیط مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت می‌کنند و پیگیری‌های لازم برای رفع نواقص بهداشتی را انجام می‌دهند.

وی افزود: در این طرح، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا که مشمول تهویه مناسب، رعایت فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک و داشتن مدرک تزریق سه نوبت واکسن یا تکمیل واکسیناسیون، در تمامی اصناف به خصوص اصناف حساس مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه در قالب برنامه بسیج سلامت نوروزی بهداشت محیط تاکنون بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ بازدید بهداشتی انجام شده است، افزود: در بازدیدهای انجام شده، ۳۴۰ متخلف به مراجع قضایی معرفی‌شده‌اند. در این مدت ۴۴ مرکز متخلف عرضه‌ کننده مواد غذایی نیز پلمب شده‌اند.

وی گفت: با توجه به اینکه تیم‌های بازرسی بهداشت محیط به دستگاه‌های پرتابل سنجش مواد غذایی مجهز هستند، تاکنون ۲ هزار و ۸۵۷ مورد سنجش توسط بازرسان انجام شده است.

معلم خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این برنامه تاکنون ۶ هزار و ۵۵۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای استان خوزستان جمع‌آوری و معدوم شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.