×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
سال ۱۴۰۱ سال تحول در شهر اهواز است

امینی و هیئت همراه در بدو ورود به گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای والا مقام، ادای احترام کرده و با آنان تجدید میثاق نمود.

وی در یادمان شهید علی هاشمی جلسه خود را با تبریک عید نوروز و میلاد قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا آغاز کرد و گفت: خوزستان مهد شهداست و به واسطه خون همین شهیدان است که نام خوزستان در همه ی کشور جاری است و همه گلستان های شهدای کشور، نام شهرهای خوزستان را بر قبور شهدایشان حک کرده اند.
بنابراین باید همه تلاش و اولویت اول و آخر ما خدمت به مردم و ایجاد تحول بزرگ در شهر اهواز باشد

شهردار اهواز در ادامه تصریح کرد: این مکان مقدس که نقطه شروع سال ۱۴۰۱ همه‌ی ماست نقطه ی بسیار موثر و امیدبخشی است برای تفکر و شروع بکار .
تفکر به اینکه نقطه دفن سرداران بزرگی است که برای حفظ و نگهداری کیان مملکت شان از خود گذشتند تا یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهند.
لذا باید با تمام توان خود از خودمان بگذاریم و عزم خود را برای آنچه که شهر نیاز دارد جزم کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

دکتر امینی عنوان کرد: باید در محیط کار خود را بسنجید که چه عواملی برای پیشبرد اهداف و تحول مدیریتی لازم است، آنگاه ملزومات تحول را با اراده خودمان تامین کنیم و از تمسک به ملزومات دنیوی و آدم‌ها بپرهیزیم چرا که اول امیدواری و توکل به خداوند متعال آنگاه و در درجه دوم پول و امکانات و ماشین آلات و شرایط مدیریتی را در نظر بگیریم.

وی سال ۱۴۰۱ را یک الزام برای تحول شهر اهواز خواند و افزود: خدمت به مردم یک فرصت استثنایی است و علیرغم خدماتی که ارائه شد بازخورد بیرونی کم و برون دادش مورد رضایت مردم نیست.

باید بازنگری شود که این موارد را چطور باید ساماندهی کنیم تا رضایتمندی را به حداکثر برسانید تا بعد از آن نقطه صفر بتوانیم ارتقاء بیشتری داشته باشیم.

امینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کار جهادی افزود: کار کردن در کار جمعی و با مدیریت جهادی با شرایط عادی مختصات خودش را دارد. عنوانی که مقام معظم رهبری برای کار جهادی فرمودند شعار نیست بلکه مفهومی است که باید عمیقاً آن را درک کرد چرا که کار جهادی مختصات خود را دارد یعنی اینکه از مال و فرزند دنیای خود بگذرید تا به مقصود برسیم و نقطه‌ ی تصدیق این دیدگاه در بدنه شهرداری نقطه جمع حاضر است یعنی اگر اراده کنیم می‌توانیم این حساسیت را به زیر مجموعه انتقال دهیم.

شهردار اهواز همچنین کلید واژه صحبتهای خود را در سال ۱۴۰۱ و قرن پانزدهم خطاب به مدیران خود این چنین اعلام کرد: اگر نمی توانید همپای مجموعه مدیریت شهری شبانه روز وقت بگذارید، میدان را به تازه نفس ها بدهید چرا که اگر ایران اسلامی بخواهد در همه زمینه ها با افتخار برای تمام دنیا الگو باشد باید مدیرانش در تمام حوزه‌ها به طور شبانه روز و با استفاده از ظرفیت ها خدمت کنند.

این مقام مسئول افزود: شهرداری اهواز با بیش از ۳۰۰ وظیفه گسترده در ارائه انواع خدمات به مردم، می‌تواند جایگاهی برای خیر و برکت و کسب رضایتمندی مردم باشد و اگر عکس این موضوع برقرار باشد موجبات نارضایتی و کاهش سرمایه شما مسئولین را نیز به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سرمایه های شهر اهواز متعلق به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از تمامی اقوام، احزاب و گروههای مختلف و سلیقه هاست که این تنوع اقوام علیرغم آنکه یک تهدید توسط دشمن به شمار می رود از طرفی نیز یک ظرفیت عظیم است که برای ایجاد و همبستگی بیشتر این فضای همدلی و رقابت سالم باید تحول و رضایتمندی ایجاد کرد.

امینی در پایان خاطرنشان کرد: ۴۰۰هزار نفر (یعنی حدود یک سوم جمعیت شهری) در مناطق کم برخوردار در شهر اهواز زندگی می کنند که در نظام جمهوری اسلامی این امر برای ما و استان ما قابل پذیرش نیست و باید هر چه سریعتر با اتکا به فرمایشات گوهر بار حضرت آقا با برخورداری از یک غیرت دینی و انقلابی به این موضوع ورود کرد و آن را مرتفع نمود.

IMG-20220321-WA0067

IMG-20220321-WA0062

IMG-20220321-WA0091

IMG-20220321-WA0086

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.