×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۱۵۳ غرفه در خوزستان توزیع میوه شب عید را به عهده دارند

محمدامین معین راد افزود:در این غرفه‌ها که با نظارت تعاون روستایی انجام می‌شود هر کیلوگرم پرتقال مرغوب تامسون ۱۰۰هزار ریال ، سیب زرد ۱۲۰هزار و سیب قرمز ۱۱۰هزار ریال به صورت خرده فروشی و صندوقی عرضه می شود.

وی گفت:عرضه مستقیم میوه شب عید تا روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ در شهرهای مختلف استان خوزستان انجام خواهد شد.

معین راد افزود:خرید میوه شب عید به میزان دلخواه از طریق سامانه هوشمند “بازرگام” در کلانشهر اهواز و بدون پرداخت هزینه حمل تا منزل بازار امکان پذیر است.
وی گفت: شهروندانی که از طریق سامانه بازرگام خرید می‌کنند در صورت عدم رضایت از کیفیت و قیمت مصوب میوه شب عید ، می توانند کالای خریداری شده را پس دهند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان از ذخیره سازی ۲ هزارو ۸۰۰ تن میوه ایام نوروز (۲ هزار تن پرتقال تامسون  و ۸۰۰تن سیب زرد و قرمز) در سردخانه‌های خوزستان خبر داد و اظهار داشت: در صورت نیاز ، امکان افزایش سهمیه میوه شب عید وجود دارد.

پارسال تعاون روستایی اجازه خرید، ذخیره سازی و فروش میوه شب عید را نداشت ولی با تاکید دولت ، سازمان تعاون روستایی ایران موظف شد به منظورجلوگیری از افزایش قیمت میوه و کوتاه کردن دست دلالان ، میوه شب عید مورد نیاز شهروندان را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری ، ذخیره سازی کرده و در ایام پایانی سال با قیمت مصوب توزیع کند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.