×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی دانشگاه لوله سازی اهواز در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

متن پیام محمد رضایی به شرح زیر است:

اناالله و اناالیه راجعون «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ» (احزاب/۲۳) خبر درگدشت عالم جلیل القدر و مجاهد بی ادعا و ولایتمدار؛ مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمحسن شفیعی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان موجب تاثر و تالم عمیق دانشگاهیان استان گردید.

تعبد و تنسک همراه با مجاهدات خستگی ناپذیر در دفاع از ولایت و عدالت و حفظ و ترویج آرمان های حضرت امام (سلام الله علیه) و راه شهدا او را مصداق «فضّل‌اللَّه المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» قرار داده بود. فقدان دردناک رحلت عالم پارسا و انقلابی و روشن اندیش و یار صدیق انقلاب و مقام معظم رهبری ، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی خسرانی است بزرگ برای جامعه دانشگاهی و حوزوی استان که تنها عنایت و لطف ویژه خداوتد تبارک و تعالی می‌تواند آن را جبران کند.

اینجانب این ضایعه غم انگیز را به خانواده مکرم ایشان ؛ جامعه دانشگاهی و حوزوی استان تسلیت و تعزیت عرض کرده ، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و حشر با اجداد طاهرینش (علیهم السلام) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم. ان شاالله در جوار برادر شهیدشان مهمان سید و سالار شهیدان (ع) باشند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.