×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مراکز واکسیناسیون خوزستان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند

دکتر سیدمحمد علوی جمعه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سه هزار و ۷۳۲ نفر به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته ۲۴۹ مورد کمتر شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: در همین بازه زمانی ۲۱ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند که نسبت به روز قبل چهار مورد بیشتر شده است.

شناسایی ۲۱۱ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان

وی از شناسایی ۲۱۱ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد و افزود: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۳۹ نفر کمتر شده است.

علوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ نفر از هم استانی های عزیزمان به دلیل ابتلا به کرونا، جان باختند که نسبت به روز قبل ۲ مورد بیشتر شده است.

وی بیان کرد: در همین بازه زمانی تعداد بهبود یافتگان در استان نیز ۵۲۷ مورد بوده که با احتساب افرادی که در قرنطینه خانگی هستند درصد بهبودی از بیماری کرونا در استان خوزستان به ۹۷.۷ درصد رسیده که شاخص خوبی محسوب می شود.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون در استان با کندی ادامه دارد گفت: تاکنون بیش از هفت میلیون و ۱۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

وی افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اماکن عمومی و نواحی پرتردد که مورد رصد و بازرسی همکاران بهداشتی قرار دارد در حد ۷۷ درصد ثابت مانده است. همچنین پوشش ماسک در نواحی حاشیه شهر، بازارچه ها و مراکز خرید خوزستان کمتر از حد مطلوب می باشد.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هفت  شهرستان نارنجی، ۱۸ شهرستان زرد و یک شهرستان آبی کرونایی هستند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.