×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آمادگی استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در شهر اهواز

سید محمدعلی پورموسوی در مراسم افتتاح پارک گردشگری ریتاج اهواز با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: همه موظف هستیم  وضعیت جامعه را سامان‌دهی کنیم و جلوه خرد ساماندهی را در این مجموعه شاهد هستیم.

وی افزود: اهواز مشکلات زیادی دارد به گونه‌ای که که گاهی اوقات شورای شهر برای اولویت‌بندی مشکلات به منظور حل همه مشکلات، دچار شبهه بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز گفت: در شورای شهر توانسیتم برخی اولویت‌ها را سامان‌دهی کنیم تا برخی مشکلات دیگر برای مردم ایجاد نشود. از جمله اولویت‌بندی‌ها، مساله آب‌های سطحی بود؛ در این دوره کوتاه برخی از این موضوعات سامان‌دهی شد و مردم مشکلات کمتری متحمل شدند.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال آغاز ریل‌گذاری برای اهواز است، افزود: ما و همه دانایان عالم به این نتیجه رسیده‌اند که برای آبادانی یک منطقه ابتدا باید سرمایه‌گذاری و درآمدهای پایدار و حضور جدی مردم و همه مسئولان را در میدان آبادانی داشته باشیم و در صورت فراهم شدن این دو مورد می‌توانیم مسائل شهر را سامان‌دهی کنیم و بر انبوه مشکلات شهر فائق آییم.

پورموسوی افزود: یکی از جلوه‌های حضور مردمی و سرمایه‌گطاران خصوصی، ایجاد مجموعه گردشگری ریتاج با سرمایه یکی از مردم اهواز  است. این سرمایه‌گذار این مجموعه بلااستفاده که نگرانی‌های انتظامی نیز در مورد آن وجود داشت را به مجموعه‌ای زیبا برای بهره‌برداری و لذت مردمکرد.  تبدیل

وی گفت: سامان‌دهی و ایجاد فرخندگی در شهر با ایجاد چنین مجموعه‌ها و در پله بالاتر با حضور سرمایه‌گذاران در این میدان، ایجاد می‌شود بنابراین با حضور مردم و سرمایه‌گذاران می‌شود بر همه مشکلات اهواز فائق آمد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و توسعه شهری شورای شهر اهواز با بیان اینکه امکانات زیادی در اهواز وجود دارد، گفت: دیدگاه گذشتگان این بود که اهواز کارگاهی برای کار کردن است و پس از کار باید در جای دیگر استراحت کرد اما در واقعیت اهواز شهری با زیبایی‌ها و امکانات زیاد است. به تعبیر مقام معظم رهبری اهواز دروازه ورود تشیع، قدمگاه امام رضا(ع) و پایتخت دفاع مقدس است. وجود رودخانه کارون و فضای مناسب آن نیز زمینه سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به کوتاه کردن زمینه‌ها و اصلاح فرآیندهای سرمایه‌گذاری بیان کرد: آمادگی داریم در خدمت  همه افراد آماده برای سرمایه‌گذاری در اهواز باشیم. صفر تا صد سرمایه‌گذاری در یک مجموعه انجام خواهد شد و دیگر سازمان‌های شهرداری کاری در این خصوص نخواهند داشت.

پورموسوی گفت: از همه کسانی که نگذاشتند این سرمایه‌گذاری مانند دیگر کارها ابتر و ناتمام بماند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این کار مبنای حضور سرمایه‌گذاران در اهواز باشد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.