×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز را به جایگاه شایسته خود بر می گردانیم

سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز را به جایگاه شایسته خود بر می گردانیم

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ، صبح امروز پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ آقای رضا امینی شهردار اهواز  به همراه مدیران مناطق و معاونان از سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز دیدن کرد.

در این بازدید میدانی که با حضور مدیر عامل سازمان خدمات موتوری و کارکنان آن صورت گرفت ، شهردار اهواز از نزدیک در جریان  وضعیت ناوگان و بخش خودرویی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز  قرار گرفت.

cf230cab-312e-4c0f-a231-c30b6ac0aac9

پس از پایان این بازدید شهردار اهواز و هیئت همراه  در نشستی با کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز به  اهمیت و جایگاه سازمان خدمات موتوری به عنوان تامین کننده ماشین آلات شهرداری اهواز پرداخت و گفت : با همت و تلاش مضاعف در پی احیای سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز و توسعه ناوگان خودرویی آن هستیم.

ddc5f911-fe43-4405-9710-c27dbaa45194

شهردار اهواز افزود: امروز  سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز را بازدید کردیم تا از نزدیک  وضعیت آن را دیده و این پرسش را نمائیم که  آیا از سرمایه آن به خوبی حفاظت کرده ایم.

امینی بیان کرد : وضعیت فعلی سازمان خدمات موتوری شایسته و سزاوار شهر اهواز نیست و باید در این رابطه اقدام های موثر و کاربردی  نماییم.

شهردار اهواز اظهار کرد: بنا داریم به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت اموال شهرداری اهواز ، تمام ماشین آلات قابل بهره برداری  سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز را بازسازی و تعمیر نماییم و آنچه که این روزها در جمع آوری زباله در سطح منطقه ۶ مشاهده می شود نشان می دهد سازمان خدمات موتوری می تواند در مواقع لازم به عنوان  سازمان پشتیبان شهرداری اهواز از ظرفیت دارایی های خود به نفع رفاه عمومی مردم استفاده نماید.

شهردار اهواز همچنین گفت : تا قبل از پایان سال جاری ، هر یک از مناطق هشت گانه شهرداری اهواز و سازمان ها که دارای خودروهای بلا استفاده هستند ، با  اطلاع رسانی به دفتر شهرداری اهواز  و انجام فرایندهای قانونی ، تعمیر و به بکار گیری آنهارا  در سازمان خدمات موتوری ،  فراهم  آورند.تبلیغ

2f954fc0-85e3-4301-9174-81e75381db13

شهردار اهواز با اشاره به سخنان آقای شوشتری، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری در رابطه با مشکلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت : تمام مدیران مناطق شهرداری اهواز باید  سازمان خدمات موتوری  را همانند یک سازمان نوپا و جدید در نظر بگیرند و در این راستا نهایت همکاری و مساعدت سازمانی با آن  را داشته باشند.

امینی افزود: سازمان خدمات موتوری پروژه های  شهری و عمرانی  بسیاری در مناطق شهرداری اهواز به انجام رسانده است  و باید  طلب سازمان که ناشی از  هزینه این خدمات است در اسرع وقت پرداخت گردد.

شهردار اهواز در بخش دیگر سخنان خود  با اعلام زمان بندی به مناطق شهرداری اهواز، خواستار پرداخت به موقع بدهی های  آنها به سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز شد.

شهردار اهواز افزود : با وجود دو سازمان مهم خدمات موتوری  و عمران نباید در زمینه تامین ماشین الات دچار دغدغه و کمبود باشیم و این نقصان باید برای همیشه در شهرداری اهواز رفع گردد.

وی گفت: این سازمان در سالهای دور گذشته در شرایط بهتر و مطلوبی قرار داشت که ان شاالله با همت و تلاشی که در کارکنان آن می بینم بار دیگر به جایگاه ارزند و با اهمیت خود در شهرداری اهواز خواهد رسید.

8a90d1f7-4f3a-4152-aaf1-0d87529f2876

شهردار اهواز با اشاره به تلاش و زحمات کارکنان سازمان خدمات موتوری طی ماه های اخیر و  بیان رضایت از روند رو به رشد آن ، از مجموعه پرسنل این سازمان تشکر و قدردانی نمود.

امینی در بخش دیگر سخنان خود به تشدید نظارت و کنترل بر اموال شهرداری اهواز اشاره کرد و  گفت: به همه مدیران شهری تذکر می دهم هر آنچه در اختیار شماست به امانت گذاشته شده است و به دقت مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد و اگر در این رابطه کوتاهی صورت گیرد حتما  رسیدگی و اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

شهردار اهواز گفت : باید در مسیری قدم بگذاریم که اشتغال در شهرداری اهواز به  افتخار و سعادت  ناشی از رضایت مردم بدل گردد و این مهم با همت و همدلی  کارکنان بدست می آید.

امینی عنوان کرد: هر کدام از کارکنان شهرداری باید سهم  و نقش خود را  در خدمات رسانی مطلوب  و شایسته به  مردم ایفا نمایند تا سبب ایجاد احساس امیدواری و  باورپذیری  به آینده شهر اهواز گردد.

شهردار اهواز با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز به مدیران شهرداری اهواز گفت: تا پیش از آغاز سال جدید  پروژه های اصلاح وضعیت آسفالت معابر شهری و جدول ها را به پایان برسانید تا مردم در آغاز سال جدید چهره قابل قبولی از شهر اهواز را شاهد باشند.

شهردار اهواز در سخنان پایانی خود به  اعیاد شعبانیه اشاره کرد و آماده سازی و آزین بندی شهر را به نحو شایسته  خواستار شد.

26aa778e-f589-4aba-a180-ecd9498358ab

پیش از آغاز سخنان شهردار اهواز ، آقای اسماعیل آخوند شوشتری، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ضمن خیر مقدم به شهردار اهواز ، مدیران مناطق و معاونان به تشریح اقدامات و عملکرد سازمان خدمات موتوری پرداخت.

شوشتری گفت : تمام تلاش ما این است که وضعیت گذشته  سازمان را بهبود بخشیم  و  تحقق این امر نیازمند زمان، هزینه و مساعدت شهرداری اهواز است.

شوشتری در ادامه سخنان خود  بیان کرد: تقویت و توسعه بخش اجرایی سازمان باعث افزایش ظرفیت خدمات رسانی و توسعه رفاه عمومی شهروندان می گردد و در این زمینه مصمم هستیم بر اساس اهداف سازمانی گام های موثری برداریم.

وی در ادامه گفت : سازمان خدمات موتوری از مناطق شهرداری اهواز در حدود ۱۰۰ میلیارد ریال طلب دارد که  حاصل خدمات و فعالیت های انجام شده در بخش های عمرانی و خدمات شهری در سال های گذشته  است که  پرداخت آنها می تواند کمک قابل توجهی به توسعه سازمان نماید.

مدیر عامل اظهار کرد : در طرح ده روزه پاکسازی معابر و نظافت شهری ، توانستیم از ظرفیت بخش خصوصی بهره برداری  نماییم و با به کار گیری ۱۵ دستگاه کمپرسی  ساختمانی ، پسماندهای ساختمانی رها شده در سطح شهر را جمع آوری نماییم.

4373d483-cf85-4860-bbd0-449226848775

مدیر عامل افزود : طی روزهای نخستین اجرای طرح  در محله زردشت اهواز بیش از  ۳۰۰ سرویس پسماند ساختمانی رها شده در  زیر گذر جانباز را پاکسازی و به محل های مجاز انتقال دادیم و این اقدامات را در محله های دیگر شهر اهواز نیز به انجام رساندیم.

شوشتری در پایان از حمایت های شهردار اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز تشکر و قدردانی  نمود.

29c746d4-109e-4630-8957-b28153c5da39

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.