×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آقای شهردار منتظریم!

متن این نامه بشرح زیر است؛

جناب آقای امینی شهردار محترم اهواز

باسلام
قطعا می دانید که پرسنل و کارگران شهرداری از جمله اقشار ضعیف و کم درامد جامعه هستند و بویژه در شرایط اقتصادی کنونی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

در ادوار گذشته با وجود نقاط مثبت و منفی در عملکرد شهرداران، همه آنها نسبت به وضع رفاهی و حق و حقوق پرسنل حتی المقدور توجه داشتند. در خصوص پرداخت کامل عیدی نیز در دوره همه شهرداران گذشته( شمسایی، کتانباف، سیدخلف موسوی، شاعری و…) این اقدام صورت گرفت و هر جا که محدودیت بیرونی ایجاد شد نیز شهرداران از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکل استفاده می کردند.

حالا که برخی از اعضای شورای شهر اعلام نموده اند آمادگی دارند جهت پرداخت کامل مابه التفاوت عیدی نیروهای شهرداری همکاری و حمایت کنند انتظار است با استفاده از اختیارات قانونی از محل رفاهی پرسنلی و یا در صورت ضرورت با ارائه لایحه ای دو فوریتی، بر همه حرف و حدیثها و شایعات مبنی بر اراده شما برای عدم پرداخت کامل عیدی خط بطلان بکشید. قطعا می دانید با وضعیت خاص معیشتی و اقتصادی پرسنل، پرداخت درصدی از مابه التفاوت عیدی پرسنل، دردی از آنان را دوا نخواهد کرد و آنها انتظار دارند رویه سالها و شهرداران گذشته تداوم یابد.

باتشکر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.