×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۷۱ درصد تخت‌های آی سی یو اختصاص یافته به کرونا در خوزستان تکمیل هستند

دکتر حبیب حی بر در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان در محل استانداری بیان کرد: ۴۴ درصد تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

وی افزود: تعداد بیماران سرپایی و بستری ناشی از کرونا در خوزستان، نسبت به هفته قبل کاهش یافته اما آمار فوتی ها اندکی افزایش یافته است که قابل انتظار بود و امیدواریم که این روند هم کاهشی شود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: تعداد بیماران اینتوبه و بدحال ما نیز نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: هم اکنون ۷۱۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که ۴۷۱ بیمار از این تعداد در بخش‌های عادی و ۲۴۱ نفر در آی سی یوها بستری هستند.همچنین ۵۷ بیمار اینتوبه‌ای در استان داریم.

حی بر گفت: در بخش اطفال، ۳۸ درصد تخت‌های عادی و ۹۰ درصد تخت‌های آی سی یو اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ابوذر اشغال هستند که امیدواریم این روند در روزهای آینده نزولی شود.

طبق جدیدترین رنگ بندی کرونایی اندیمشک، آبادان، رامشیر و هفتکل در وضعیت قرمز، اهواز، امیدیه، ایذه، بهبهان، آغاجاری،خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، هندیجان، هویزه و شادگان در حالت نارنجی و اندیکا، باغملک ، باوی، بندرماهشهر، حمیدیه، دشت آزادگان، گتوند، لالی و مسجدسلیمان در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.