×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شهرداری اهواز با آمادگی کامل به استقبال نوروز می رود

رضا امینی در جلسه ستاد استقبال از نوروز با تاکید بر آماده و زیبا سازی سطح شهر، اظهار کرد: نصب المان نوروزی در میدان های اصلی شهر، گل کاری و نور پردازی، تزئین بلوارها با پرچم‌های رنگی و چراغ‌های ریسه‌ای از اقداماتی است که در حال آماده سازی آن هستیم.

وی افزود:رنگ آمیزی پل های رودخانه ای با نور کافی به طوری که زیبایی و نور پلها از جاده های ساحلی دیده شود، صورت می گیرد البته ابتدا رنگ آمیزی و بعد از آن نصب پرچم و نور پردازی پلها به طور ویژه انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: لکه گیری آسفالت، خط کشی معابر، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، جمع آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف اجرا می‌شود.

امینی عنوان کرد: اهواز شهر شب است و نور پردازی شهر از اهمیت خاصی برخوردار است و می توانیم تلاش کنیم این موضوع را با توجه به موضوع صرفه جویی در مصرف برق تقویت کنیم و پیگیر آن هستیم.

شهردار اهواز با اشاره به ایستگاه های اتوبوس گفت: با استقرار صندلی های جدید، اتوبوس‌ها نوسازی و بازسازی خواهند شد و این ظرفیت را داریم و می توانیم ایستگاههای نامناسب را بازسازی کنیم.

امینی گفت: شهرداران مناطق آمار دقیق معضلات و کاستی ها را داشته باشند همه موضوعاتی که مربوط به خدمات شهری است را در لیست خود داشته باشند تا دقیق تر بتوان نسبت به اجرای امور برنامه ریزی کرد.

شهردار اهواز عنوان کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر، پاکسازی بوستان‌ها، بهسازی و روشن کردن آب‌نماها، محل اسکان میهمانان نوروزی، تجهیز نمازخانه، آبخوری و سرویس های بهداشتی بنا است با جدیت تمام انجام شود.

وی تاکید کرد: همه مدیران مناطق و سازمانها باید از پتانسیل و توانمندی های نیروی انسانی خود استفاده و نسبت به مرتفع نمودن موانع و کاستیهای موجود اقدام نمایند‌.

امینی خاطرنشان کرد: همکاری با سرمایه گذار از رکن های مهم است که باید به آن بیش از پیش توجه داشت و شهرداران مناطق باید یه این موضوع توجه داشته باشند.

شهردار اهواز ادامه داد: زمینه حضور سرمایه گذار را باید فراهم کنیم ،

وی با تاکید بر رنگ آمیزی و ترمیم جداول، گفت: برخی معابر هنوز جدول بندی نشده اند، که باید به آن توجه داشت، در نقاط پر تردد باید جداول مرتب و رنگ آمیزی شوند، باید زمینه فراهم شود و سازمان زیبا سازی برنامه های مناسبی در این خصوص دارد.

امینی یادآور شد: توجه به ظرفیت ها لازم است و نباید ظرفیت هایی که داریم را نادیده بگیریم، تا ثمره اقدامات انجام شده را در این مدت کوتاه باقی مانده شاهد باشیم.

شهردار اهواز با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای خدمت ارزنده به مسافران نوروزی ، گفت : خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم اهواز است و نباید نسبت به این مهم بی توجه باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: همه ما موظفیم در سال جدید با حساسیت بالا و آمادگی کامل و تجهیزات مناسب به مسافران و شهروندان خدمات بهینه ارایه دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.