×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
بازدید خبرنگاران از سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز

پیش از ظهر روز دوشنبه  ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ جمعی از خبرنگاران در دیدار با مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری از نزدیک در جریان اقدامات این سازمان قرار گرفتند.

اسماعیل آخوند شوشتری اظهار کرد: اصلاح و بازسازی ماشین آلات و تعمیرات اساسی دستگاه های خدمات رسان از برنامه‌های مهم این سازمان است

وی افزود: با توجه به بحران هایی که اخیرا برای مناطق شهرداری در خصوص جمع آوری زباله اتفاق افتاد، فلسفه سازمان خدمات موتوری مجددا احیا و بنا شد پشتیبانی از وسایل خدماتی سطح شهر را عهده دار شود.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت: این سازمان مجددا دستگاه هایی که بدون استفاده بوده اند را احیا و تعمیرات اساسی کرد و به مدار فعالیت بازگشتند و در حال حاضر پشتیبانی ماشین آلات در حوزه خدمات شهری منطقه ۶ شهرداری اهواز را به طور کامل عهده دار است.

وی تصریح کرد: سازمان خدمات موتوری علاوه بر فعالیت در حوزه خدماتی جمع آوری و حمل زباله مسائل مربوط به حوزه اجراییات ، بر اساس درخواست های مناطق هشتگانه، ماشین آلات جهت ماموریت درخواستی اعزام و اقدامات مربوط انجام می شود.

اسماعیل آخوند شوشتری توضیح داد: از ابتدا تمام توانمان را بر احیا و بازگشت ماشین آلاتی که تا به امروز بلااستفاده و از بین رفته بودند گذاشته ایم‌، همچنین تعدادی دستگاه پرس زباله و کمپرسی حمل نخاله را مجدد احیا کردیم.

وی تصریح کرد: سازمان موتوری علاوه بر اقدامات اجرایی ماشین آلات فعالیت عمرانی برخی از پروژه هایی که به صورت امانی از طریق شهرداری واگذار شده بود را احیا کرد.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با بیان اینکه ستاد نخاله های ساختمانی راه اندازی شده است، گفت: مدیریت این ستاد بر عهده سازمان خدمات موتوری است و با هماهنگی شهردار و معاون خدمات شهری در دستور کار داریم و تا قبل از سال جدید اتفاق خوبی در جمع آوری نخاله های سرگردان در سطح شهر را داریم.

وی اضافه کرد: بودجه سازمان خدمات موتوری در سال ۱۴۰۰ یکصد و ۳۰ میلیارد ریال بود که در سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که بخشی از طریق دریافت تسهیلات بانکی برای خرید ماشین آلات و تجهیزات عمرانی تامین می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.