×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
افتتاح پروژه ۲۱۰ واحدی مسکن محرومان در خوزستان

این آیین با حضور سردار حزنی معاون قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه کشور، سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان  با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی ره به میهن اسلامی که یکی از حرکات بزرگی بود که اتفاق افتاد فجر انقلاب اسلامی باعث برکت در دنیا و خاورمیانه شد گفت: در این ایام  رونمایی از اقدامات بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی که درامروز افتتاح پروژه  ۲۱۰ واحدی مسکن محرومین طرح شهید کاظمی توسط بسیج سازندگی که با کمیته امداد توافق شده بود انجام گرفت و تحویل مددجویان داده خواهد شد.

سردار شاهوار پور با اشاره به اینکه آمادگی داریم  که برای ادامه ساخت برای مسکن محرومین به کمیته امداد و بهزیستی کمک کنیم بیان کرد: در همین راستا یک توافق صورت گرفته و ۱۵۰ واحد دیگر هم برابر درخواست کمیته امداد در دهه فجر کلید خواهد خورد و کار شروع خواهد شد.

وی افزود: در منطقه زلزله زده اندیکا هم بخش  محرومیت زدایی و بسیج سازندگی مشغول خدمت هستند که ۶۰۰ واحد اسکان موقت در دستور کار دارند و ۱۵۰ واحد برای محرومین که خانه شان آسیب دیده دنبال می کنند تا ساخته شود.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان عنوان داشت: در کنار این کارها بحث مقابله با تنش آبی در روستاها هست که قرارگاه امام حسن مجتبی در تهران شکل گرفته است  و کار آبرسانی به روستاها و حل مشکل آب روستایی در مناطق مختلف دنبال می شود که امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک صورت می گیرد سرعت کار برای رفع تنش آبی با همکاری آب و فاضلاب استان که مسئولیت اصلی دارد و بسیج سازندگی و محرومیت زدایی هم این کار را دنبال کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.