×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
ورودی شهرهای خوزستان پیش از ایام نوروز ساماندهی شوند

خانچی با اشاره به حضور در شهر الهایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز اظهار داشت: این شهر به عنوان یکی از گذرگاه های ورودی به کلانشهر اهواز محسوب می‌شود که مسیر ورودی آن با توجه به ایام پایانی سال نیازمند ساماندهی است.

وی ادامه‌داد: این اقدام باعث بهبود فضای ورودی به شهر و همچنین رضایت‌مندی عمومی در بین شهروندان خواهد شد که در همین راستا از شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های مرتبط خواسته می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرعت بخشیدن به ساماندهی ورودی‌ها را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان همچنین شتاب بخشی در تکمیل پروژه های عمرانی فعال شهر الهایی را ضروری عنوان‌کرد و گفت: بهبود زیرساخت‌های خدمات شهری و روستایی در این بخش همواره در اولویت حوزه عمرانی استان قرار دارد.

خانچی اضافه‌کرد: در بازدید از شهر الهایی و با حضور در جمع شهروندان این شهر، تعهدات دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله شرکت آب و فاضلاب خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های عمرانی ویژه این بخش با شتاب بیشتری همراه گردد.

شهر الهایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز است که در ۳۵ کیلومتری اهواز و در مسیر جاده اهواز به اندیمشک قرار دارد. در جریان سیلاب سال ۱۳۹۸، این شهر از جمله مناطق استان خوزستان بود که زیرساخت های شهری و روستایی آن دچار خسارات متعددی شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.