×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
واکسن سینوفارم و پاستو کووک برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال مورد تایید است

مهران احمدی بلوطکی اظهار داشت: والدین می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن فرزندشان اقدام کنند.

وی افزود: میزان مراجعات و بیماران شناسایی شده همچنان روند افزایشی داشته بطوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته نمونه گیری در غرب اهواز کرونا مراجعه کردند.

دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به روند کند واکسیناسیون در استان گفت: در حال حاضر ۸۴.۲ درصد جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۰.۳ درصد ۲ دُز و ۱۹ درصد نیز سه نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: سرعت پوشش روزانه واکسیناسیون نوبت اول، دوم و سوم در استان به ترتیب صفر، ۰.۱ و ۰.۳ درصد است که امیدواریم این میزان با مراجعه بیشتر مردم، افزایش یابد.

احمدی بلوطکی گفت: در حال حاضر  ۸۱.۷ و ۷۲.۷ درصد از جمعیت زیر پوشش دانشکده های علوم پزشکی بهبهان و شوشتر هر ۲ دُز را دریافت کرده اند همچنین ۷۰.۹، ۷۳.۱ و ۵۹ درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، دزفول و آبادان ۲ دُز واکسن تزریق کرده اند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی بروز هر گونه علائم بیماری از جمله سرماخوردگی باید جدی گرفته شود افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تزریق دُز سوم واکسن بسیار حیاتی است‌.

در حال حاضر تمام شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. تاکنون ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.