×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به مشکلات آب و فاضلاب خوزستان دارد

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه فرمانداری شادگان در خصوص اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب این شهرستان، اظهار کرد: امسال با تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در اعتبارات ماده ۵۶، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان برای طرح فاضلاب شادگان در نظر گرفته شد که در حال حاضر دو پیمانکار برنده شده و بخش عمده‌ای از فاضلاب این شهرستان در حال اجرا است.

وی افزود: اعتبارات بسیار خوبی برای سال آینده در زمینه آب و فاضلاب در خوزستان در نظر گرفته شده است که شادگان اعتبارات بسیار خوبی در شهرهای استان دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به مشکلات آب و فاضلاب استان خوزستان دارد و ما هم شبانه‌روز تلاش می‌کنیم تا یکبار برای همیشه مشکلات آب و فاضلاب استان حل شود.

کرمی نژاد به مشکل فاضلاب مسکن مهر منطقه سعدی شادگان اشاره و خاطرنشان کرد: دستورات لازم به پیمانکار این پروژه داده شد تا مشکلات فاضلاب و انشعابات آن را برطرف کند.

مدیرعامل آبفا خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر تصفیه‌خانه فاضلاب شادگان وارد مدار بهره‌برداری قرار دارد و افزایش اقطار در اجرای پروژه‌های فاضلاب شادگان در دستور کار است.

وی با اشاره به لایروبی خطوط فاضلاب شادگان عنوان کرد: اولین شهر استان که لایروبی خطوط و بهره‌برداری از شبکه فاضلاب آن به بخش خصوصی واگذار شد، شادگان بود و اقدامات بسیار خوبی در زمینه آب و فاضلاب داشتیم که نتایج آن را بعد از اجرای پروژه‌ها مردم خواهند دید.

کرمی نژاد به برطرف کردن مشکلات آب شرب روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: هر روستایی که در شهرستان شادگان مشکل کمبود آب دارد ما آمادگی داریم مشکلات روستاها را برطرف کنیم و روستاهای شادگان در اولویت‌های اجرایی ما است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.