×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
حل مشکل تامین آب بیش از ۷۰۳ روستای خوزستان

محمدرضا کرمی نژاد در جلسه ای که با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، مردم و مسئولان محلی برای حل مشکل آب روستاهای بخش مرکزی شوش برگزار شد، با اشاره به برطرف کردن مشکلات کم آبی در ۵ روستای شوش اظهار کرد: عملیات آبرسانی و تامین آب پایدار روستاهای خلف مسلم، مجید عبدالله، احمد مولا، خشان و جوی مجید در دستور کار قرار گرفت و تا قبل از پایان سال مشکل آب شرب این روستاها برطرف می شود.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت جدید سرعت در خدمت رسانی به مردم چند برابر شده است و با توجه به نگاه و توجه وزیر نیرو برای برطرف کردن مشکلات روستا، عزم جدی در چند ماهه گذشته در زمینه تامین آب پایدار در روستاهای خوزستان راسخ شده و با تمام توان مشکلات تامین آب روستاها در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به تامین آب ۳۸ روستای دیگر شهرستان شوش اشاره و خاطرنشان کرد: دستورات لازم به امور قراردادهای شرکت آبفا خوزستان برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار داده شده است و عملیات خط انتقال آب ۲۵ کیلومتری خماط تا خلف حیدر در دستور کار قرار گرفت.

کرمی نژاد اظهار کرد: مهمترین اولویت آبفا خوزستان برطرف کردن مشکلات آب شرب روستاها است که در این چند ماه گذشته بیش از ۷۰۳ روستا مشکل تامین آب شرب آنها برطرف شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.