×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موانع مالی سر راه تیم فوتبال پیام شهرستان لالی/ لزوم حمایت اداره ورزش برای شرکت در مسابقات کشوری

تیم نونهالان پیام شهرستان لالی به تازگی و با کمترین امکانات و حمایت نایب قهرمان خوزستان شده و به مسابقات زیر گروه کشوری راه یافته و برای مسابقات باید در چند نوبت به استان‌های دیگر سفر کند.

این تیم که از دل شهرستان محروم لالی بدون امکانات و بودجه و حمایت از نهادی و با هزینه‌های شخصی در استان نایب قهرمان شده، حالا برای حضور در مسابقات کشوری با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گفته سرپرست و مربی تیم پیگیری‌های زیادی برای حمایت از نهادهای مربوطه و غیر مربوطه انجام شده ولی تاکنون کمک قابل توجهی که بتواند این تیم را راهی مسابقات کشوری کند، نشده است.

این تیم که در رده نونهالان فعالیت می‌کند در سن حساسی قرار دارد در صورت عدم حمایت می‌تواند این نونهالان که سودای قهرمانی و افتخار آفرینی برای کشور را دارند با دیدن بی توجهی مسئولین دلسرد کند و آن‌ها را از ورزش دور کند.

ِشایسته است اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نگاهی به این تیم خود ساخته داشته باشد و به یکی از رسالت‌های خود یعنی حمایت از این تیم‌ها جامه عمل بپوشاند. همچنین نماینده این شهرستان در مجلس و فرماندار نیز ضمن توجه به این فوتبالیست‌های کم سن باید مقدمات حضور این تیم کم بضاعت را در مسابقات کشوری فراهم کنند چرا که حمایت این تیم به منزله حمایت از ورزش، فوتبال و نوجوانان است.

گفتنی است ،این تیم با هزینه نه چندان زیاد می‌تواند در این مسابقات شرکت کند و این در شان ورزش و فوتبال خوزستان نیست که نماینده استان به دلیل مشکلات مالی نتواند در مسابقات حضور پیدا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.